Inlägg från: EllaAnette |Visa alla inlägg
  • EllaAnette

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Lugnistormen skrev 2010-07-29 13:42:52 följande:
    Är det ok om jag också lägger upp mig på listan? Fick inte nått välkomnande så jag tänkte de e bäst att fråga
    Om ingen annan gör det så hälsar jag dig välkommen till vår lilla grupp. =)
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-08-02 20:18:03 följande:
    Hej alla vänner :) 
    Hoppas att allt är bra med er? :)

Vad trevligt det låter med Vagabond... hade ja haft det bättre ekonomiskt hade ja hängt på! :)
    Hoppas att ni får det super skoj :)

Tänkte höra med er... jag börjar fundera på Gravidförsäkring! Behöver lite tips o råd... det är ju en hel djungel...
    Vad har ni som varit gravida haft? O ni som är gravida vad har ni?

Är så glad idag :) Har sparat pengar nu sen jag plusade och idag var vi iväg och beställde barnvagn :) Sen köpte vi även ett babyskydd till bilen :) O i helgen införskaffades en spjälsäng :) Nu börjar de kännas på riktigt :) 
    Hihi beställde en ed hardy skötväska på tradera också :) Tänkte de skulle bli en överraskning till sambon som tycker det är såå jobbigt med skötväskor... tänkte att en sån tuff med en tiger på kan han ju också ha :D 

Önskar er alla en trevlig fortsatt kväll :)

Kram

Halloj!
    Vad kul med vagen, vad blev det för någon??
    Smart tänkt med skötväskan, kanske något att tänka på för oss med...

När det gäller försäkring, jag har tecknat TryggHansas gratisförsäkring, hade den med min stora flicka med och hon har sin försäkring kvar i TryggHansa med, vi är mkt nöjda med dem. Har aldrig varit något tjafs när vi varit inlagda eller hon varit sjuk.

Kram
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-08-03 10:48:11 följande:
    Det blev en emmaljunga duo edge :)

Ja jag hoppas att han också kan gilla skötväskan nu! hehe

Okej... ja jag får väl ge mig in i djungeln försäkringar o se vad ja kan hitta.... tack för tipset... :)

Kram 

Ahhhhh den är så snygg!! Grattis till köpet!
  • EllaAnette
    erinny skrev 2010-08-03 13:05:16 följande:
    vi har faktiskt en vagn med fyra hjul och en med tre och de har båda sina fördelar...

Klart det är extra spännande nu när det är första barnet och det slutar aldrig vara spännande med nya saker till bebisarna...
    Tycker att det är lika spännande att handla, planera och drömma nu som när jag väntade förra barnet....det är något speciellt och finns hur många mer eller mindre nödvändiga söta saker med ju..
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-08-03 19:00:25 följande:
    Klart att båda har fördelar :) Hade ja fått välja så hade jag gärna haft en av varje... kan tänka mig att det är bra när man ska gå där det är mycket folk och trångt!
    EllaAnette skrev 2010-08-03 13:14:45 följande:
    Tycker att det är lika spännande att handla, planera och drömma nu som när jag väntade förra barnet....det är något speciellt och finns hur många mer eller mindre nödvändiga söta saker med ju..
    Ja det kan ja tänka mig... tror jag också kommer att tycka det är kul även med andra barnet... då har det säkert kommit mycket nytt också som inte fanns till första barnet... 
    sen är det ju kul eftersom man har det mesta nödvändiga sen innan så då kan man ju köpa annat kul som man kanske inte har råd med nu när allt det som måste köpas först kostar en del!

Hihihihi fast jag skulle ju inte ha fler barn så jag har ju gett bort eller sålt allt jag hade till min stora tjej, har bara hennes sittvagn kvar så det blir till att shoppa järnet. Vilket iof inte gör något ;) Är skoj att shoppa och planera....
  • EllaAnette
    SaraKlippan skrev 2010-08-04 11:18:12 följande:
    Ja men det förstår jag det är ju lite extra spännande då eftersom du inte hade tänkt dig att du skulle ha fler... blir ju nästan som första igen
    Nästan som första igen ja, med den skillnaden att jag känner mig lugnare och mer tillfreds den här gången =) Däremot är ju sambon i den sits jag var när jag fick mitt första barn, ganska kul =)
  • EllaAnette
    vackert udda skrev 2010-08-06 14:16:03 följande:
    Är det ingen mer som vill följa med ikväll?
    Hade vart såå kul om vi kunde bli några fler...
    Jag kör från Perstorp och kan plocka upp folk längs vägen om det behövs och underlättar!

PM:a mej för mitt mobilnr i så fall. 
    Hade gärna hängt på men är redan uppbokad för kvällen.
    Kommer med till Skånes Djurpark nästa helg iaf, ska bli kul att träffa alla
  • EllaAnette
    vackert udda skrev 2010-08-08 22:29:27 följande:
    Okej, när jag frågade om tid så var det ingen som sa nåt så jag förslog kl 12 eftersom många har en bit att åka och det var ingen som protesterade... Ni får väl diskutera ihop en annan tid då.
    Regnet har öst ner under 2 dagar, ska vi ha någon backup-plan för det fall vädret är urkasst på lördag?
    Om inte ses vi 12 utanför entrén =)
  • EllaAnette
    erinny skrev 2010-08-09 10:46:31 följande:
    Finns ju skattkammarön och liknande.. Vilket som blir jättebra för min del
    Vad är skattkammarön?
  • EllaAnette
    nettan87 skrev 2010-08-09 11:33:13 följande:
    www.skattkammaron.se där kan du läsa om det. =)
    Ahhhh, tack!! Lite som busfabriken här i stan då fast med lite olika teman =) det är ett bra alternativ tycker jag ;)
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!