tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Hittade denna på deras hemsida. Så bara man kommer till höör så går där bussar till djurparken..
Jag ska försöka att reda ut lite här så vi alla kan planera
Det är ju såpass många som hittills "anmält" sej till Skånes Djurpark den 14 eller 15 augusti så vi borde kunna spika en träff då. Vad tror ni om att bestämma den 14?
Bestämd aktivitet:
* 14 augusti - Skånes Djurpark med grillning, alla tar med eget att grilla. Barn är självklart välkomna!
Deltagare: vackert udda, sonen08, goding87, erinny, EllaAnette, 071020 och mamsin.
Vi behöver bara bestämma en tid också, kom gärna med förslag så väljer vi det som flest tycker passar. Likadant om ni hellre vill träffas den 15 så kan vi göra det om det är majoriteten av alla som vill det
Alla som vill kan givetvis hoppa på aktiviteten!
Jag planerar gärna in fler aktiviteter, både före och efter djurparken. Kom gärna med förslag på datum, platser etc. så kan vi få ihop fler träffar även för de som inte kan den 14/8.
Jag tycker t.ex. förslagen från "sisterspoint" om de olika grillplatserna i Hbg låter kanonbra, är det nån annan som vil hänga på där?
Här är våra bestämda träffar än så länge, grillträff i Hbg är på gång (jag skriver ett eget inlägg om den).
Bestämd aktivitet:
* 14 augusti kl 12 - Skånes Djurpark med grillning, alla tar med eget att grilla. Barn är självklart välkomna!
Deltagare: vackert udda, sonen08, goding87, erinny, EllaAnette, 071020 och mamsin.
Anmäl dej gärna till denna aktivitet, vi ska försöka samåka en del också ifall nån har problem att ta sej till djurparken.
Jag ställer gärna upp och har något här hemma någon gång. Vi har egen tomt och dessutom en stor gröning med grillmöjligheter två minuters gång härifrån.
Kruxet är att man får gå en bra bit från busshållplatsen (typ 20 min) men vi är väl en hel del med körkort som kunde hämtat uppe vid bussen för de som väljer att åka med den..
Bara ett förslag