tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Har varit där en gång i hela mitt liv..2003...
Har varit där en gång i hela mitt liv..2003...
Oj vad roligt!!!! Hoppas det sätter igång!!
Här är alla välkommen!!
Tror också mammamaria är klar!
Bor också i Malmö. Södervärn
Någon i Malmö som vill promenera/springa...Mer åt promenadhållet i början...runt i Malmö? Har inte börjat ennu (mer än dom 3.45 km när jag lämnar till förskolan Hittade en sida där man kunde rita rundor, så kom avståndet upp...Så nu vet jag
Gick till och på Mobilia idag, drygt 2 km var det, bor jättenära, och det gick att rita linjer inne på mobilia med
Men jag vill gå lite mer aktivt, i pildammarna, kungsparken med mer...
Samma här. Är du med på FB? Har glömt.
Grattis!!!!
Var är du från? Välkommen hit. Ja vi har hunnit med endel träffar...Större och mindre.
Jag bor i Malmö.
Vad spännande med bebis Jonathan kom 6 dagar över tiden.
Jag vill också träffas snart!! Är dock jätteupptagen i två veckor...2 veckor praktik, samt kalas till helgen...Helgen efter det kanske?
Tänkte på att i sommar måste vi få till en storträff nånstans!
Stort grattis till Valter!!! Imorgon är jag äntligen klar med mig praktik för denna gång...(har några strödagar då och då med..). Är i Hjärup, och måste åka buss..:Det tar maken 15 minuter att köra dit hemifrån, det tar 1 timme från barnens förskola till jag är på förskolan jag har praktik på...Jobbigt..
På måndag är det bara vanlig skola...Då har jag og ork att hitta på nåt med..Idelös dock..
Ingen som vill hitta på nåt i Malmö? (Kvälls eller helgtid)
Har accepterat dig Maria, och en till.
Priceless, vi har en träff på gång den 18. en fredag. Vi är 4 än så länge har jag för mig. Någon restaurant i Malmö, har inte bestämt vilken ennu.
Välkommen Madeleine, vi har även en grupp på facebook, det är middag på Elysse på fredag om du vill vara med! 18:30.
Vill du vara med i gruppen kan du inboxa din email, så lägger jag till dig.
Välkommen Bettina! Vi har en systergrupp på Facebook som heter skånetöserna. (Den är privat dock, så man måste "ansöka" om att få vara med).
Ni får gärna presentera er i gruppen på FB.
Ja, det är lite mer aktivitet i FB gruppen. Har endel ledig tid nu, men det är inför tentor med mer, så jag har ingen aning hur jag kommer att göra från dag till dag....
Måste öva på gitarren (går en gitarrkurs på kvällstid ca. en gång i veckan), allt ska vara klart 24 maj och 3 juni....(spela en massa barnlåtar utan att titta, skriva en egen låttext samt lära ut den, skriva en text på 1000 ord...)
Lämnade in en deltenta idag, sen blir det hemtenta från 31.5-3.6....
Annars är det rätt så lugnt!!
Längtar efter 4.6!