Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Knytis tycker jag....Men at vi då kommer överens...Annars är det lätt att det rinner ut i sanden utan att alla har bjudit tillbaka...Alla kan ju inte häller..
    Så antningen att vi kommer överens om vad vi ska handla, eller så handlar en och får pengar sen...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Här passar det inte att ha bjudning än så länge...
    Jag har inga allergier, maken tycker inte om fisk.
    Det är nog allt...HAn är allergisk mot katter (inte alla) och häst..
    Så snälla, ta inte in hästen!!
    Hehe, han kan reagera på kläder också, ifall den vi ska vara hos rider..

• norgesessan

Kan inte ni börja med babyringen, och sen komma ut till svågertorp, sen kan vi äta middag på ikea? Så möter jag er där?

• norgesessan

Funkar det nästa fredag? Då slutar maken 14...Annars får det bli vid 5...(när vi möts på Ikea/babyland) (för min del)

• norgesessan

Mammamaria, maken är ledig den fredagen, så jag är fri hela dagen!!

Cissi, maken ska också ut, men till Vagabond....20 stk blev dom...En kompis som kommer hem från Australien över helgen...

• norgesessan

Cissi, nä, den är vid Mobilia ungefär...Där vi hade vår första träff...(Garderobsblomman, vackert udda, och en tjej till.)

• norgesessan

Välkommen Carissma.....Har bott i Malmö sen hösten 2002, har en jättebra kompis Genom ett av barnen.

• norgesessan

Rockingskåne, nu har du iallafall hittat denna tråden efter bara två år Jag hittade den först efter 8 år..Annars har det bara varit via barnen, allt handlar om barnen, med mer...
    Jag har inte jobbat på ett ställe häller, bara vikarierat, varit mammaledig 3 ggr, samt gått/går på högskola.
    I skolan hinner man knappt lära känna någon, för grupperna ändras ofta från kurs till kurs. Har dock samlat på mig några från skolan, men det är inga jag brukar träffa...
    Nästa vecka börjar jag nytt program igen, så då hittar man kanske fler...

• norgesessan

Mammamaria, stod i tidningen idag att babyringen stänger imorgon, och öppnar inte sen före 11/11.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!