Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Vackert udda, det passar ju bra

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Mammamaria, jag kan hänga med nån gång, men letar inte själv...Men kan gärna titta! Var utgår du från?

• norgesessan

Rockingskåne, välkommen hit! Finns du på FB så har vi en grupp där med...Man får fråga om invitation.."Skånetöserna"
    Bör själv på Södervärn med tre barn. Yngsta är 1 år och 9 månader..

Mammamaria, nästa vecka har jag hela veckan til att göra ett individuellt litet arbete, så jag kan komma ifrån när jag vill...Har dagistider att passa bara, passar på att ha sonen på skolan kosta dagar eftersom det är höstlov till veckan. Men lämnar till 9, efter det kan jag.

• norgesessan

Japp, men vi åker bil..
    Har en nästan där jag bor, sen är det någon i stan (centrum), sen är det babyland och babyringen som man får åka bil/buss till. (Inte åt samma håll)

• norgesessan

Rockingskåne, du kan lägga till mig, sen bjuder jag in dig till gruppen. Kolla i din inbox.
    Detta är huvudtråden, sen har vi det mer organiserat på facebook, eftersom det är en privat grupp. Smidigare eftersom vi kan glra inbjudningar till allt vi hittar på, hålla koll på vem som kommer med mer. Inte alla har FB dock, men här på FL är vi alla, så det är parallellt...

• norgesessan

Mammamaria, kan vi inte åka ut till svågertorp? Där är babyland, Ikea och sånt....Babyland har ju stort utbud av vagnar.

• norgesessan

Men går det bra tidigt? Vill hämta i god tid när det endå är lov.

• norgesessan

Krambanan, vet inte hur man hittar någon man inte är vän med, hittade inget iallafall....Inboxa din email, så¨lägger jag till dig, och bjuder in dig.

• norgesessan

Har handlat vagn och två bilstolar på babyringen, samt två bilstolar, samt babyskydd på babyland (alltid erbjudande).

tycker definitivt bättre om babyringen, men tittar gärna andra ställen, sen köper där det är billigast.

Mammamaria, ska du köpa/beställa redan nu, eller bara titta?

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!