Inlägg från: Puchiko |Visa alla inlägg
  • Puchiko

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

hej mojutten-gumman, kul att du hittat hit Ska vi försöka få ihop den där fikan snart? eller en kväll på bishops?

Ladies night är jag med på

• Puchiko
    mojutten skrev 2010-08-10 10:43:51 följande:
    Aha, jag är också inflyttat ifrån norr, bodde ca 2 år i Lund innan jag och min make flyttade till Malmö. Tiden springer iväg och vi känner att vi inte har tiden att vänta med barn längre. Vi har tyvärr inte lyckats skaffa oss något vidare nätvärk här i Malmö, de flesta som vi umgås med är antingen familj eller vänner på den danska sidan och det är lite besvärligt.

Puchiko, har haft semester och sen har jag blivit rejält förkyld annars hade jag planer på att titta in på er senaste fikastund. Har ni planerat någon mer så att du & jag kan balansera ut barn/gravidmaffian? 
    nej inte vad jag vet, kanske ska föreslå en? Känner mig inte på hugget att gå dit nu när det är så många bebisar och gravida men om du går dit så
  • Puchiko
    erinny skrev 2010-08-10 19:44:14 följande:
    Så många bra förslag!
    Jag är med på det mesta..

Visst hade det varit kul att åka upp till Ullared lite längre fram?
    Vi är ju rätt många med körkort.. Är ju lite annorlunda att åka med tjejer än med sambon/mannen..
    Vet att det går buss dit annars men vet inte om det är något att rekommendera.
    tummen upp för ullared
  • Puchiko
    vackert udda skrev 2010-08-10 19:57:58 följande:
    JA! Det har jag också funderat på, skulle vi inte kunna åka upp nu i höst? Jag skulle gärna vilja handla julklapparna i god tid i år med tanke på att vi har BF 25/12, och jag brukar handla många av klapparna i Ullared :) Dessutom så brukar julprylarna åka fram väldigt tidigt där uppe, nåt år var tomtarna på hyllorna redan i Augusti (vilket jag iofs tycker är för tidigt), men detta året kanske jag kunde dra nytta av deras framförhållning ;) :P

Jag är sååå på Ullared, nån som är med på en höstresa dit? Kanske i sep/okt?
    jag följer gärna med i sep/okt Behöver handla julklappar Har dock inte körkort..
  • Puchiko

måste fråga er tjejer, en kompis har inflyttningsfest på lördag och tänkte ge henne en liten korg med godsaker. Vill ha tips på vad jag kan ha i Vill inte ge något som kräver kyla pga att det är rötmånad och jag ska sitta på bussar ett tag.

• Puchiko
    Edda2 skrev 2010-08-13 20:09:26 följande:
    Rackis låter bra tycker jag men är tyvärr en bit ifall man ska ta tåget som jag måste göra och jag hittar definitivt inte i klippan
    då kan vi vimsa tillsammans vart var det du bodde?
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!