tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Okey bra och veta tills nästa gång Hoppas ni får riktigt trevligt på fredag. Nästa gång kanske jag kan
Okey bra och veta tills nästa gång Hoppas ni får riktigt trevligt på fredag. Nästa gång kanske jag kan
Önskar jag också kunde träna. Går inte just nu, är sjukskriven för en ryggskada :( men det blir kanske av sen. Jag promenerar mest. Iblan kör jag lite hemma yoga om ryggen vill.
Hur hade ni det i går. Ledsen att jag inte kunde vara med.
Jag sökte kurser men dyslektiker som man är måste jag ha gjort nått fel för jag stod som struken Så kan det gå
Det kanske jag gjorde. Dyslektiker ska nog inte sök via nätet blir bara fel. Snyft! Jag som hade sökt en hel del roligt.
Fattar ingenting nu verkade det som jag kom in på en kurs i alla fall men jag har nästan glömt vad den innehöll.
Norgesessan: Jag sökte lite webdesign, kreativt skrivande mm. Jag kom in på serietecknade
Puchiko: Lite marmelad, te, madelskorpor eller scones. Några söta muggar och nån tesil.
Hoppas ni får kul. I dag firar jag och min man träbröllop, så vi ska va barnfri och ha lite egentid.Kan va trevligt de med även om jag älskar mina barn.
Tack allihopa för alla gratuulationer. Vi hade en toppen dag i går och jag fick fina saker av min gubbe.
Skulle det vara någon träff i malmö? Vart o när i sånna fall?
Jag vill gärna hänga på men är det stark mat där? För min mage är lite dum av medicinerna jag äter(Har som sagt en ryggskada) men i värsta fall kanske man bara kan hänga på och ta en dricka? Sen får ni ursäkta om jag först säger ja och sen att jag måste blåsa av sama dag för att jag vaknar med en rygg som inte vill som jag vill.
Ok låter trevligt, hur är det med mongoliskt om man är nötallergiker? Precis som om man inte har nog med problem haha