Inlägg från: KatjaKaj |Visa alla inlägg
  • KatjaKaj

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Ska vi till Ullared kör jag gärna, får plats 4 extra i min bil ju. Nästa helg jobbar jag tyvärr dubbel helg/dubbel pass :( veckan efter det har jag helt fritt. Sen som sagt har jag bil så ska det köras är det bara att åka med mig och jag kör från Sjöbo hållet.

• KatjaKaj
    071020 skrev 2010-08-14 20:30:18 följande:
    det låter ju verkligen super :) det är så jag vill på också i framtiden...när ekonomin tillåter... (om en sisådär 100år;))
    maddlyn skrev 2010-08-14 20:09:29 följande:
    Ska vi till Ullared kör jag gärna, får plats 4 extra i min bil ju. Nästa helg jobbar jag tyvärr dubbel helg/dubbel pass :( veckan efter det har jag helt fritt. Sen som sagt har jag bil så ska det köras är det bara att åka med mig och jag kör från Sjöbo hållet.
    kör du via Lund (om det inte blir nån större omväg för dig) hänger jag också gärna med i den bilen.. :)

Lund är absolut ingen omväg :)

Och du bor ju så nära Erinny så det är ju bara smart om du åker med mig. :D

• KatjaKaj

Vardagar kan jag tyvärr inte på :( kan bara på helger. Så två resor låter nog rätt smart, lättare att hitta datum som passar alla om man delar upp i två resor.

• KatjaKaj

Jag kan inte kopiera listan , men jag kan följa med båda lördagarna på restaurangen i Malmö :)

• KatjaKaj

Välkomna alla nya :) Erinny: ja det är väl bra om du bokar i morgon så har alla en sista chans nu i kväll att skriva upp sig om dom vill med :)

• KatjaKaj

Vad tråkigt att det finns lite dåliga erfarenheter av den mongoliska restaurangen. När var det din man åt där senast? Annars får man ta ett säkert kort som Jensen eller liknande. För min del spelar det ingen roll, jag är hungrig på sällskap haha :p

• KatjaKaj

Jag kom att tänka på en sak om någon skulle vara intresserad. Vu hade ju kunnat gå på tio kamp (vet att laserdome i Malmö håller i sånt) sen finns det något annat liknande i Malmö som påminner lite om fångarna på fortet. Tio kamp på laserdome har jag varit på och det är riktigt roligt och man lär känna varandra.

• KatjaKaj

Åsalu: stort grattis till sötnisen. Jag vet att Ullared var uppe på tal innan, och jag hade tänkt åka efter löningen nu så i början på oktober. Om någon mer vill åka så har jag plats i bilen till minst 3 :)

• KatjaKaj

071020: ja det får bli en helg, eller ja en lördag :p och du är mer än välkommen att åka i min bil hade åkt ensam annars och jag älskar sällskap :)

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!