Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Ja, det gör vi...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Nej,tyvärr...Fikar nästan aldrig, hinner inte med det. Så kanske det finns någon fikaexpert där ute som kan guida mig
    Kanske på ett köpcenter så man kan strosa i affärer med...Det hinner jag häller inte när barnen är med.

• norgesessan

Köpcentrumen har jag koll på Bor nära Mobilia. Bara fikställen jag inte har så bra koll på....en massa espresso house är det iallafall.....

• norgesessan

Var bor du puchiko? Har glömt ifall du har berättat innan Jag bor på södervärn.

• norgesessan

Puchiko, kan vi tröffas 12 istället? Min pappa kommer på söndag, så han kommer nog 14-16...(beroende på när han kör därifrån).

• norgesessan

Susanna, nu är det strax 3. träffen, jag har varit med på dom två första. Sen har jag och puchiko spontanträff i morron (fler får gärna hänga på). utgår från Pressbyrån på Södervärn imorgon klockan 12. Promenad och fika, jag tar inte med barnen.

Hittils har det inte varit barnträff, det var planerat en familjträff i Skånes djurpark, men vädret blev för dårligt.

• norgesessan

Sagolekplats och julbak är jag med på!!
    Ang.lekplats är vi upptagna på lördagen som kommer, annars kommer jag inte på nåt.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!