tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Hej tittar in en sväng till er. Jag blev nyfiken på erat gäng och dessutom gillar jag att träffa nya människor.
Hej tittar in en sväng till er. Jag blev nyfiken på erat gäng och dessutom gillar jag att träffa nya människor.
Tyckte väl att jag kände i gen ditt nick va trevligt. Hur lever livet med dig?
Norgesessan: Där ser man jo, du hade nog Emil bara då, vi ville båda ha en två minns jag. Jag har två nu fick en tjej 06 en liten Ella. Liam börjar tvåan til hösten vilket han inte tycker är så märkvärdigt. Tiden går så fort. Vi bort fortfarande på kirseberg men vi bor i en 3½ nu på 108 kvm alldeless lagom, jobbigt bara att den e på 4:e våningen.
Norgesessan: Nä Liam är född 02. Men tiden går fort.
Är det ok om jag också lägger upp mig på listan? Fick inte nått välkomnande så jag tänkte de e bäst att fråga
EllaAnnette: Tack det värmde
Tänkte på att jag inte pressenterade mig så noga så jag kanske skulle göra det. Jag är 30 år och två barns mamma till en pojke på snart 8 år och en flicka på 4 år. Jag bor i Malmö med min man och mina två barn. Jag är från början från en liten ort utanför stockholm, men nu mera är jag nog mer skåns än upplänning, dessutom är jag gift med en skåning.
Norgesessan: Tack, det var kul att träffa på dig igen
Vackert udda: Tack :)
Hade velat komma på middagen men kan inte på fredag. Dessutom har ingen frågat och jag gillar inte att tränga mig på. Vet ju inte hur det funkar om man måste bjudas in. Förr visssa nya har blivit tillfrågade såg jag sa det är svårt att veeta vad som gäller. Hoppas ni får trevligt i alla fall. Jag är med er in spirit hahaha