tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Hej,
hänger gärna på o träffas :) bor i hbg men flyttar till Lund i september. Har en dotter född 07 o en son född i maj i år.
(hej erinny )
Hej,
hänger gärna på o träffas :) bor i hbg men flyttar till Lund i september. Har en dotter född 07 o en son född i maj i år.
(hej erinny )
jag följer gärna med till Skånes djurpark, måste bara få ihop bussar o tåg (har inget körkort så jag får förlita mig på skånetrafiken när jag är ensam)
På de här plasterna finns ju också rejäla lekplatser vilket gör det kul för de barn som följer med
oj det var mkt läsning för en som varit borta några dagar har varit med familjen i Malmö, på folkets park, och sen har jag varit fullt upptagen med mina målar projekt här hemma...
såg att det var många nya, va kul!
hur funkar det med adda på facebook, har FB men har noll koll på hur man länkar vänner här till FB. Ska man söka på mailadresserna??
ok..nu har jag då varit väldigt teknisk (hehe) o lagt till på fb, skulle jag ha missat någon så kan ni leta efter sara.stalling@hotmail.com
såklart, är ju jättekul med gravidkläder, få visa magen från sin bästa sida! Köpte dock mer kläder första ggn jag var gravid, andra var jag sjukskriven de sista 4månaderna o gick bara hemma, så det kändes inte så kul att lägga ner massa pengar på kläder som jag knappt skulle få använding av...