Inlägg från: Hobbysömmerskan |Visa alla inlägg
  • Hobbysömmerskan

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Tjenixen! Bor i södra sandby strax utanför lund, flyttade när hit i september förra året har en son på 2 år. Jag saknar också det dära "tjejgänget" att kunna hitta på saker med.
  • Hobbysömmerskan

Lördag eller en söndag låter bra. Har ingen Som kan vara barnvakt, och sambon jobbar hela dagarna. Ett förslag är andra helgen i augusti den 14 eller den 15 kanske? Skånes djurpark låter bra och om jag inte minns fel så finns det väl grillplatser att tillgå där. Bara en tanke att det kan vara gott med mat under dagen och alla kan ju ta med det de tycker om och ingen behöver hålla reda på alla ev allergier. Ett förslag bara

• Hobbysömmerskan
    Vuxen: 200 kr. Entrébiljetten gäller hela året.
    Barn: (t o m 15 år) Gratis.
    Barn får endast vara i parken i sällskap med vuxen.
    Grupp: 180 kr per person om man är en grupp med minst 15 betalande vuxna som betalar tillsammans i en klumpsumma.

Barnen blir ju gratis, och kan vi komma upp i 15 vuxna så kan man ju ha med kontanter och gå in tillsammans kanske så blir det lite billigare.
  • Hobbysömmerskan
    Jag planerar gärna in fler aktiviteter, både före och efter djurparken. Kom gärna med förslag på datum, platser etc. så kan vi få ihop fler träffar även för de som inte kan den 14/8.
    Jag tycker t.ex. förslagen från "sisterspoint" om de olika grillplatserna i Hbg låter kanonbra, är det nån annan som vil hänga på där?  
    tycker det låter som en utmärkt ide, om det blir i hbg så har jag 2 platser (3 om man vill sitta riktigt trångt) i bilen kör från s sandby men har inga problem med att köra inom lund eller nånstans på vägen.
  • Hobbysömmerskan

goding87@live.se är kopplat till min facebook. Jag får lägga till er andra sen när jag sitter vid datorn. Lite knepigt att göra det med telefonen.

• Hobbysömmerskan
    SaraKlippan skrev 2010-07-21 19:36:06 följande:
    Vad mycket nya vänner man fick nu på FB :D Blir lite snurrig av alla nya namn o all info man ska ta in! hihihi tur de e ett tag till vi ses så man hinner memorera lite  Skrattande sitter här med postits och penna i högsta hugg... är jätte dålig på att komma ihåg namn så bli inte förvånade om ja inte kommer ihåg vad ni heter när vi ses! haha

Det var en rolig idé att vi skulle ses på FB tycker jag Glad
    Du är inte ensam jag är totalt värdelös på namn. riktigt totalt värdelös. Riktigt kul att se lite ansikten till alla nicken =)
  • Hobbysömmerskan

Hmm det verkar inte som om jag kan citera idag men men hoppas det blir bra ändå. Jag har ett mönster på amningstopp från stoff och stil. Kommer dock inte ihåg vilken storlek det är. Skulle modifiera det lite och sy till mig själv men ma:t kom i vägen. Om det är någon som känner sig manad så kan jag rita av möstret och kopiera beskrivngen och skicka. Jag älskar att sy så om någon behöver tips så lägg ett inlägg här eller på fb.

• Hobbysömmerskan
    Preliminär middagslista, Vagabond 6. Augusti, 19:00.

Norgesessan
    vackert udda
    Gardrobsblomma
    Goding87 (beror på om barnvakt kan fixas)
  • Hobbysömmerskan

Ang imorgon, ska vi träffas inne/utanför och för mig som alltid misslyckas med att hitta rätt folk, hur känner vi igen varandra?  mitt förslag är träffas utanför 5-10 minuter innan?

• Hobbysömmerskan
    norgesessan skrev 2010-08-05 21:24:20 följande:
    Vi kan träffas utanför, vi kan ju inboxa varandra våra mob.nr.
    Låter som en bra ide =)
  • Hobbysömmerskan

vi kommer inte imorgon då min lilla skrutt har feber. men det verkar ju som om det blir inställt imon ändå... hmm

• Hobbysömmerskan
    ÅzaLu skrev 2010-08-18 18:27:30 följande:
    Tack för samtliga välkomnande =)

när är det planerat för nöästa träff... jag ska förlösa med planerat snitt den 10 september sen tar det väl ett tag imnan man är fit for fight igen... men sen vill jag mer än gärna vara med på en träff.... Nya vänner är alltid skoj =)

är här några som bor nära svalövs trakten typ malmö , lund, helsingborg??
    bor i södra sandby utanför lund =)
  • Hobbysömmerskan
    Jessica , 28 år, Tomelilla kommun, barn Isak 1 år

Carolin, 28 år Lund, barn Natalie 1 år ( den 22 dec 2010)

Cecilia, 40 år, Eslöv - Dotter 14 år, Son 13 år, Son 1 år, väntar Dotter med BF 25/12

Åza, 31 år, Teckomatorp, dotter Lovisa 4,5 år, Son Isaac 3 månader

Norgesessan, 30 år, Malmö, 3 barn. Son snart 8, son 5 år, och dotter snart

Gardrobsblomma, 28 år, Landskrona- 2 söner 4 och 5 år, 1 dotter 1mån

Mainstage, 23 år, Landskrona, 1 son på 10 månader

Goding87, Tina, 23 år, Södra sandby, Cazper 3 år (mars)
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!