Inlägg från: saltabanditen |Visa alla inlägg
  • saltabanditen

Insomningstabletter

Har du testat insomningsteet man kan köpa i vanliga matafffärer.
    Tycker att det var minst lika effektivt som de insomningstabletter jag fick en period.
    Det var iofs rätt länge sedan och jag minns rakt inte namnet.

Tangentbordet har för många tangenter och fingrarna är för breda. En torkad ostsmula brfinner sig just nu under E
  • saltabanditen
    windfalls skrev 2010-07-18 00:07:01 följande:
    Vad heter teet då? det kanske man skulle testa :)
    Kvällsro heter det.

Jag tog dock 2 påsar så det blev starkt.
    Nackdelen är att det smakar ungefär som gödsel luktar så jag lät det svalna till fesaljummet så att det går att stjälpa i sig.
    Man vänjer sig vid smaken. Förvånad
    Tangentbordet har för många tangenter och fingrarna är för breda. En torkad ostsmula brfinner sig just nu under E
  • saltabanditen

När jag använde mig av det vaknade jag ca var 10:minut så då vaknade jag för allting, normalt vaknar jag möjligen om det bombas utanför fönstret utom då något inte stämmer som tex att barnen är sjuka då vaknar jag direkt på ett sätt som borde vara omöjligt för mig.

Men som någon säger, det är bra att ha en back-up i början.
    Jag fick en riktig sömntablett och sov 2 dygn i sträck....

Sova är a och o, utan den funkar ju ingenting!

• saltabanditen
    windfalls skrev 2010-07-18 00:20:29 följande:
    Okej, men det känns ju skönt att höra =) 

Jo jag är ensamstående så tänkte att mor min får sova här första natten, men då kom jag o tänka på att tänk om dottern inte vaknar nå den natten, hehe då vet jag ju i alla fall inte om jag vaknar.

Ni som har tagit dom här tabletterna, hur mår ni dagen efter? Och ifall ni har fått avbruten sömn under natten när ni tagit tabletten har ni varit som lik dagen efter då? 
    Jag mådde riktigt skit men tror att det berodde på uppdämt sömnbehov och sovchock snarare än tabletterna.
    Men annars när det stabiliserat sig så mådde jag som vanligt.
Svar på tråden Insomningstabletter