ät inte på GOLDEN CHINA i Uppsala med ditt barn!!!!
Svar på tal till dig du äkta svensktalande Puckosägerska !
Här i Sverige, är mat en mänsklig rättighet även möjligheten att göra sin åsikt hörd. Pucko har jag nu fått
som ett gammalt ordavfall slängt på mig då jag som restaurangchef för Golden China, serverar buffe i lagens
namn att äta så mycket gästen vill, det betyder att ta så mycket gästen vill utan betänklighet, är något annat än
det som erbjuds. Som Stolt traditionsbärare av att ge Sverige smak för den äkta kinesiska matlagningskonsten är vad
Golden china erbjuder. Du som gäst kanske tror du orkar äta mer för att du tror något är gott och därför låter din
tallrik svämma över av buffemat med en gång, så du kan skynda dig igenom smaksensationerna. Förmodligen är det så
du blivit lärd, och nu lär din 2åriga son dessutom. Som vän av naturen i det rike Sverige idag är, är matresurserna
snedfördelade i resten av världen, därför anser jag att min tillsägelse är en markering i att försvara min livssyn r
i hur mat värderas och tas om hand. Du puckosägerska är en vandrande naturlag som sprider din sanning med
resurs slöseri som signum. Jag är glad att du vågar uttrycka dina känslor, ditt fokus och din livsenergi som
som du nu ger till att hata Golden China, ber jag gud ta hand om! Byt ut din Hatkänsla till
medkänsla för naturen och fred mellan människor genom hjärtats samförstånd.
LEV I SEGER!! FRIDENS