Inlägg från: Gilmore Girl |Visa alla inlägg
  • Gilmore Girl

Någon som varit till Tomteland i Mora?

ÅK INTE DIT!!!!
    Vi var där i måndags och det var det sämsta jag varit på! Det har bytt ägare och det är säkert förklaringen. Vi har också en treåring och han vart så besviken så det gjorde ont i oss. Det kostade oss 520 spänn och vi var där 40 minuter. Tomten satt i souvenirbutiken och krängde souvenirer, nissarnas verkstad var en enda stor affär som skulle locka barnen att tjata till sig saker som var hutlöst dyra. Både älgarnas och renarnas hägn var tråkiga och utan aktiviteter. Ja, det fanns byggnader och se, men de flesta små husen var inte ens figurer i utan stängda med inspelat dåligt ljud som kom ut. Maten var kass, vi var inne och tittade men åt inte eftersom vi blev mer elle rmindre äcklade. Det var det sämsta vi någonsin varit på och HUTLÖST dyrt, du får ingenting mer än TITTA för pengarna, ponnyridningen kostar 40 spänn och överallt hänger skyltar om att det är "sponsrat av" lokala företagare. Om jag nu tittar på hemsidan tycker jag att det är mer elle rmindre falsk marknadsföring eftersom aktiviteterna verkar många och omgivningen vacker, men med GB-parasoll och reklamskyltar och en hoppborg uppe vid rencafet blir det hela bara kommers och dollartecken i ögonen på ägarna. De tär förresten samma ägare som Orsa Björnpark och sköts det lika dåligt blir jag rädd.... Lägg era pengar på något trevligare... Vi fick lura i vår treåring att tomten var på semester för att han blev så ledsen.....

Svar på tråden Någon som varit till Tomteland i Mora?