Kan man vägra att ha sitt barn?
Det gäller ett av mina bonusbarn,som vi har drygt halvtid..nu säger biomamman att hon tänker vägra att ta emot barnet,nästa gång det kommer?
Det gäller ett av mina bonusbarn,som vi har drygt halvtid..nu säger biomamman att hon tänker vägra att ta emot barnet,nästa gång det kommer?
Hmmm men varför skulle hon göra det ?
Ja. Konstigt nog har föräldrar ingen skyldighet att bo med sina barn så hon kan vägra men det låter konstigt att hon plötsligt vägrar träffa sitt barn.
Vilken tur att barnet har ER!
Några han är välkommen hos och som kan ta hand om honom.
Hoppas att det löser sig för er alla.
Hemskt att en förälder kan göra så, men ändå tur som sagt att han har ett hem till...
Kram
Stackars barn!! Vilken tur att pappa finns!!!!! Utgår från att han inte vill lämna barnet där om detta är mammans inställning!
Stackars barn!
SJälvklart kan man vägra.... men jag hoppas att barnet åtminstone har en far som bryr sig om det, och att barnets far valt en sambo som också bryr sig om barnet.
Ja givetvis. Hur skulle man kunna tvinga nån att vara med ungen? Om mamman är bestämd med detta så hoppas jag vid alla gudar att ni inte åker dit med ungen och inisterar så att barnet ska behöva höra och bevittna hur hon blir avvisad av sin mor.
barnet är lite äldre..och har/haft det jobbigt. Men blir ju värre när mamman behandlar barnet som lufy typ.
nä,med den inställningen har det inte varit topp att lämna iaf.