ångest och ledsen
Till en början, en dålig pappa är en pappa som inte bryr sig om sitt barn, en bra pappa är en som bryr sig om sitt barn och som lever för sitt barn. Nu när du lever en bit ifrån så är det ju inte så mycket du kan göra mer än att plugga klart och försök finna ett jobb så att du kan flytta nämre din dotter. Håll kvar den kontakt du kan under tiden och gör det bästa av situationen.
Tycker du låter som en bra pappa, du lever för henne och hon finns i dina tankar. Ångesten och skuldkänslorna är väl kanske det största beviset på din kärlek till din dotter.
Känner igen mig väl, hade stor sorg när jag separerade från barnens mor och då va mina tjejer 3,5 år. Det tog lång tid att komma över och det tog många tårar och många nedlåtande tankar om mig själv innan jag hade kraften att gå vidare och bearbeta. Ju bättre jag mådde desto bättre kunde jag ta emot mina barn och nu så har jag dom varannan vecka. Saknaden efter dom finns fortfarande kvar och kommer så att alltid finnas så länge jag älskar dom.
Lycka till med din dotter!