• momoswe

ångest och ledsen

Hej

Jag har en underbar dotter som jag verkligen älskar och hon är mitt liv och allt jag gör är för henne. Hon är ett år och 7 månader gammal. 2009 september månad så lämnade hennes mamma mig och nu bor hon omed sin mamma i helt annan stad som ligger ca 30 min från mig. Jag är student och jobbar deltid o träffar min dotter ca 1 -  2 gånger per vecka och det känns fel att träffa henne så lite. Jag har ångest att jag inte ger henne tillräkligt med tid och min ekonomi är inte bra. ibland jag sitter och gråter som en liten brud när jag bara tänker på henne och jag har skuldkänslor att hon har fått ett sånt liv. Det känns att jag är en usel pappa!!!!!

Om nån har gått genom samma sak vad god skriv om era erfarenheter och hur ni har hanterat situationen.

MVH

M

• Svar på tråden ångest och ledsen
  • Julias Farsa

Plugga färdigt och flytta närmare.

• Horta

Fan vad tråkigt mannen hoppas verkligen det löser sig för er alla. Du är ingen usel farsa för detta, du vill ju träffa din dotter eller hur?

• peter03

jag känner med dig
    har inte haft lika små barn men
    du kan bara göra allt det du kan mer kan man inte begära
    en vacker dag kan du kanske förklara för henne dottern varför det var så det var.
    å förklara den ångest du känt
    jag hoppas hon lyssnar då .
    det är aldrig lätt att vara förälder hur man än gör
    men du är en underbar pappa
    mvh
    peter 

• Fredrik Johansson

Till en början, en dålig pappa är en pappa som inte bryr sig om sitt barn, en bra pappa är en som bryr sig om sitt barn och som lever för sitt barn. Nu när du lever en bit ifrån så är det ju inte så mycket du kan göra mer än att plugga klart och försök finna ett jobb så att du kan flytta nämre din dotter. Håll kvar den kontakt du kan under tiden och gör det bästa av situationen.