• Ninninn

Ledsen

Ja visst e livet för jävligt =( ja fick mitt 4 missfall konstaterat för lite över en vecka sedan, två veckor innan de var vi på VUL ja låg å skrattade i stolen när ja såg de lilla hjärtat picka sen två veckor senare va de borta igen... VARFÖR??? den frågan ställer ja mig gång på gång på gång.

Tro fan att de e nått som inte stämmer när man får så många missfall, våran utredning visade inte heller något men något måste de ju vara. Ja åt Trombyl denna gången men de hjälpte ju tydligen inte heller.

Ja känner precis som du, ja mår så fruktansvärt dåligt, ja går knappt utanför dörren, svarar inte i telefon eller nått, ja har ingen lust med nått längre, ja e bara ständigt ledsen och så jäkla förbannad att de blir så här hela tiden och inga svar får..

Vi har ringt till Lennart Blomqvist på Borås sjukhus, han e vårat enda hopp nu, hoppas han kan hjälpa oss.

Vi fick en tid redan om 2 veckor, ring till han

Vi får kämpa med varandra

KRAM

• Ninninn

Ja vi har liknande story och fruktansvärt e de men nu hoppas ja bara på Blomqvist, han vill ju verkligen hjälpa oss så de känns skit bra!

Ja hör av mig igen när vi varit där!

Nu får vi försöka vara lite glada trotts att de e jätte svårt!

Bamse kram

• Ninninn

Nu är ja precis hemkommen från Lennart!! de gick jätte bra!! han va jätte go och trevlig

Han pratade med oss i lite över 1 timma om vad han gör sen tog dom 11 rör blodprov på mig. Om en vecka får han svaren och då utgår vi ifrån dom.

Svar på tråden Ledsen