Ledsen
Hej på Er
Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg, jag är bara så deppad. Var på VUL i veckan och såg ett pickande litet hjärta! Underbart! Vi har längtat så (fick 3 missfall förra året). Ni kan ju tänka er hur glada vi blev. När vi kom hem chockade men lyckliga efter VUL'et började jag plötsligt blöda och missfall nr 4 blev ett faktum. Får det gå till så här?
Vi är så ledsna nu och jag vet inte hur jag ska orka komma tillbaka till verkligheten. Vi fick vara glada en timme. En timme! Var på KK igår för att konstatera det hela och Liten var borta. Så overkligt att det var tomt. För någon dag sedan så var ju där ett litet liv.
Vi är utredda och man hittar inget fel. Denna gången tog jag Crinone (progesteron) och Fragminsprutor. Har någon utav er provat med kortison?
Usch! jag känner mig så ensam och ledsen. Min man är ett underbart stöd men jag är ändå ensam. Jag tänker på det hela tiden och gråter åt allt och inget.
Förlåt att jag är så negativ. Finns det någon som varit med om liknande men fått barn till slut? Det enda jag vill nu är att bli gravid igen även om läkaren säger att vi borde vänta...
Kram till Er alla som kämpar!