• Alcaviola

Föräldralediga/lediga mammor

Hej på er :) Bor också i haningetrakterna, har en snart tre-åring och en en-månaders. är mammaledig så jag hänger gärna på er!

• Alcaviola

Har tre-åringen hemma nu när jag är ledig. Hur har du med det samba, sonen på dagis eller hemma?

Ses gärna nästa vecka i haninge centrum :) onsdag vid 14?

• Alcaviola
    Zamba3 skrev 2010-10-05 15:37:26 följande:
    Jag har William ¨på dagis när jag jobbar. Nu när jag går på fl kommer han vara mest hemma men ibland på dagis. Om du tar med din treåring så kan jag ta med William.
    Ons kl 14 passar bra för mig, passar det dig Eira78 ?
    Ja det var så jag också tänkte, tex om min kille är hemma (jobbar helg ibland så ledig vissa vardagar) kan hon va hemma med honom om ni bara har med de små. Men om du tar med din stora så gör jag det med.. :)
  • Alcaviola

Jag är nyinflyttad jag med så jag är inte haj på var allt ligger men enligt killen är pause ett cafe som ligger brevid swedbank, trodde han iaf.. Stämmer det?  Vad ska vi hitta på då? :)

• Alcaviola

Absolut kan vi göra det, är dock ganska säker på att min treåring inte kommer vilja fika så länge.. men vi kan sitta så länge det funkar iaf :) 

Trevlig helg! 

• Alcaviola

Kul :) Jag tar bara med minstingen denna gång tänkte jag, stora tjejen får hänga på om det blir fler ggr.. Hur känner man igen er då?

Svar på tråden Föräldralediga/lediga mammor