• Zamba3

Föräldralediga/lediga mammor

Hej!

Vår familj har precis flyttat från Täby till Västerhaninge, vi har en son som snart fyller tre och ett barn på väg som kommer i oktober.

Skulle vara roligt att lära känna andra mammor/ blivande mammor/vänner i Haninge-området, vi bor i Jägartorp, Västerhaninge för fika, promenader, utflykter, lek med barnen mm.

Jag kommer att v ara föräldraledig när andra barnet kommer men arbetar skift så jag är även nu ledig då och då i veckorna.

Vi hörs! :o)

• Svar på tråden Föräldralediga/lediga mammor
  • Zamba3

Bf är den 25 oktober. Är lillkillen ditt först barn?

• Zamba3

Idag är det tre veckor kvar enligt bf, William kom tre dagar tidigare, hoppas det blir lika nu. Jag förstår att du tyckte tiden gick långsamt när du gick två veckor över tiden.
    Så, vet du om det finns några aktiviteter att göra i Västerhaninge? Babycafe eller öppna förskolan? Är du med i någon mammagrupp?
    Jag ska jobba denna vecka ut men sen ska jag vara ledig, lust att ses?

• Zamba3

Kul, ska vi ses något nästa vecka då? Jag jobbar min sista vecka denna vecka. Har du treåringen på dagis eller hemma?

• Zamba3

Jag har William ¨på dagis när jag jobbar. Nu när jag går på fl kommer han vara mest hemma men ibland på dagis. Om du tar med din treåring så kan jag ta med William.
    Ons kl 14 passar bra för mig, passar det dig Eira78 ?

• Zamba3

Ta med treåringen, det blir kul. Jag har ju ingen liten än då, men snart :0)

• Zamba3

Ja vi kan väl börja med en fika, det blir trevligt.

Svar på tråden Föräldralediga/lediga mammor