• Adelaide84

BIM runt 10 Augusti - Häng på!!

Jahopp... då var mensen här igen då... så nu hoppar vi på vårt 5e försök.... och satsar på en Aprilbebis! dvs ett stort fint Plus i Augusti vill vi se!!!

Nu laddar jag om... igen.... och tar första Rosenroten idag!

Någon som hänger på?

• Svar på tråden BIM runt 10 Augusti - Häng på!!
  • aeoeo
    gryning2 skrev 2010-08-09 14:50:30 följande:
    Åå precis så har jag också!! Har väntat på mensen sedan lördag men ingenting än. Har tagit test som varit negativa. Hur frustrerande som helst ju =(
    gryning2 och ankan30:

samma här! bim i lördags, ingen mens, negativa test, svullna bröst, jättetrött och illamåenda sen förra helgen :(
    blir helt knäpp av att väntaväntavänta...
  • marilyn84

Lägger till mig på listan, har BIM 11/8 och inte 9/8. Jag hade räknat fel. 

BIM 2 aug - Pilla84
    BIM 6 aug- prinsessa82 Plus
    BIM 6 aug - Lilla Emma
    BIM 6-7 aug Ankan30
    BIM 7 aug - Byhlin93
    BIM 7 aug - aeoeo
    BIM 8 aug - MyFanny 
    BIM 10 aug - Engla Adelaide
    BIM 10 aug - Labolina74Plus
    BIM 10 aug - gryning 2
    BIM 10 aug - M anna
    BIM 11 aug - Elink84
    BIM 11 aug - marilyn84

Inte Gravid:
    9 Aug - MJF ( Mens 7/9 )
    10 aug - Julia (Mens 7/9)
    13 aug - MD77 (Ingen ÄL)

• marilyn84

Men vad drygt! Har  haft molvärk i princip hela gårdagen, ont som fan i brösten och de är större än vad de brukar vara innan mens.. men fortfarande ingen riktig mens, bara gammalt blod. Om det är mensen som är på gång så  vill jag att den ska komma typ.. NU. Vill inte gå och vänta och vänta och ha en gnutta hopp. Vill bara att mensen ska komma så att man kan ta nya tag och se framåt. 

aeoeo, gryning2 och ankan30: Hur har det gått för er? Håller fortfarande tummarna för er att ni får plusset då ni passerat BIM! :) 

Ni som beställt test från testlagret, har ni fått dem nästa dag om ni beställt innan 17,00? 

• Ankan30

Inatt kom mensen med buller och brak, mår fortfarande exakt som innan då jag upplevde tusentals symptom men nu är den här. Ledsen..

• aeoeo

fortfarande ingenting, förutom illamående och ömma/trötta leder. jättetrist!

ankan30: nääe! Rynkar på näsan

• marilyn84
    Ankan30 skrev 2010-08-10 09:16:08 följande:
    Inatt kom mensen med buller och brak, mår fortfarande exakt som innan då jag upplevde tusentals symptom men nu är den här. Ledsen..
    Men då :( Ledsen för din skull. 

Misstänker att mensen kommer dyka upp här också när som helst. Har en känsla av det. Vill bara att den kommer på en gång så att man slipper denna väntan. Sen kan man ta nya tag. 
  • gryning2

Ingen mens fortfarande här heller. Har inte testat något mera än men funderar att testa i morgon bitti. Hur många dagar brukar ni vänta att testa igen vid ett negativt test? Borde det inte funka att testa igen efter 2 dygn? Har sedan i går även illamående som känns helskumt. Molvärken håller i sig också så det känns ändå förhoppningsfullt. Det är 3 år sedan jag var gravid sist men jag har för mig att jag inte plussade förrän några dagar efter BIM då... Hoppas det är lika nu =)

• isolande

Har BIM den 14 aug så jag hoppar in här. Ska dessvärre på stort bröllop samma dag och är inte särskilt sugen på att dricka alkohol.... Nån som har bra tips på hur man slingrar sig ur det?
    Är annars en sån som inte direkt spottar i glaset Tungan ute

• Elias08

Jag gjorde ett test i morse och tyckte mig se ett svagt streck på plusset...=) hoppas ska göra ett nytt på onsdag och se om jag hade rätt...:)

Svar på tråden BIM runt 10 Augusti - Häng på!!