• Adelaide84

BIM runt 10 Augusti - Häng på!!

Jahopp... då var mensen här igen då... så nu hoppar vi på vårt 5e försök.... och satsar på en Aprilbebis! dvs ett stort fint Plus i Augusti vill vi se!!!

Nu laddar jag om... igen.... och tar första Rosenroten idag!

Någon som hänger på?

• Svar på tråden BIM runt 10 Augusti - Häng på!!
  • marilyn84

Hej!

Står gärna med på listan jag med, BIM 9 Augusti.

Är första försöket, så förväntar mig inte alldeles för mycket. Är andra barnet, har en dotter som är född -05.

Hänger gärna här och hoppas tillsammans :)

• marilyn84
    MyFanny skrev 2010-08-05 07:47:27 följande:

Jag tror jag har plussat! SkrattandeSkrattandeSkrattande
    Dock ett svagt streck, vad tror ni? BIM -3 idag. Hoppas på starkare plus de kommande dagarna!

Så jäkla GLAD!!!
    Jag tycker också att jag kan se strecket, även om det är väldigt svagt. Ta ett till test om 2-3 dagar, för säkerhetsskull :) 

Jag håller verkligen tummen för dig!  
  • MK84

Dock ett svagt streck, vad tror ni? BIM -3 idag. Hoppas på starkare plus de kommande dagarna!

Så jäkla GLAD!!!
    Ett streck är alltid ett streck! I allafall då det är sådär tydligt. Är ju ingen tvekan om saken. Grattis!!! =)
  • marilyn84

Undrar om man ska våga testa idag? Har lite molvärk och brösten känns lite ömma och svullna, men det kan ju lika gärna vara pga ev kommande mens. 

Samtidigt är man ju väldigt, väldigt nyfiken.  Gaah. Nåja, vi får se.

• Elias08

Hej! =) hakar på här jag oxå! beräknad BIM den 10:e augusti... Hoppas det tog sig!  =) Dags för ett lillsyskon nu tycker vi....=)

• Prinsessa82

Så jäkla GLAD!!!
    grattis du!
  • marilyn84
    marilyn84 skrev 2010-08-05 09:13:24 följande:
    Undrar om man ska våga testa idag? Har lite molvärk och brösten känns lite ömma och svullna, men det kan ju lika gärna vara pga ev kommande mens. 

Samtidigt är man ju väldigt, väldigt nyfiken.  Gaah. Nåja, vi får se.
    Har gjort ett test nu, visade - . Hade inte förväntat mig så mycket annat, även om man självklart hoppades på + Cool

Iofs så är det 4 dagar kvar till BIM och detta var heller inte morgonurin. Hur har det gått för er andra? :) 
  • Prinsessa82
    marilyn84 skrev 2010-08-05 15:01:28 följande:
    Har gjort ett test nu, visade - . Hade inte förväntat mig så mycket annat, även om man självklart hoppades på + Cool

Iofs så är det 4 dagar kvar till BIM och detta var heller inte morgonurin. Hur har det gått för er andra? :) 
    finns ju dom som inte plussar fören efter BIM.. min kompis tog det en vecka för
  • marilyn84
    Prinsessa82 skrev 2010-08-05 15:04:42 följande:
    finns ju dom som inte plussar fören efter BIM.. min kompis tog det en vecka för
    Jo, är ju säkrast att testa från dagen för BIM eller efter. Men det är ju lite spännande att testa, för det kan ju visa tidigare Tungan ute.

• Prinsessa82
    marilyn84 skrev 2010-08-05 15:22:58 följande:
    Jo, är ju säkrast att testa från dagen för BIM eller efter. Men det är ju lite spännande att testa, för det kan ju visa tidigare Tungan ute.

jo, jag vet.. *host*.... hade väl bara tur att min visade så tidigt
Svar på tråden BIM runt 10 Augusti - Häng på!!