Tack för att ni delar med er.
På ett konstigt sätt känns det skönt att veta att man inte är den enda i hela världen som varit med om liknande....fast jag skulle aldrig önska någon att behöva gå igenom detta....ja ni vet vad jag menar.
Det var samma här. Inga problem i förhållandet, vi var lyckliga. Men ändå händer detta....mer än en gång. Och sen hävdar han att det inte betydde något. Han ångrar sig och mår dåligt. Känns inte som han tycker att det var så himla jobbigt och att han inte ångrade sig, eftersom han gjort det igen. Vad är det då som hindrar honom från att göra det igen? Jag känner mig inte säker på den punkten och jag kan inte släppa det. Tycker inte att jag får vettiga svar från honom heller....
Håller med dig Soul, vad säger det om vårt förhållande, var det värt att riskera oss och det vi hade för ett k**ll?!?! Blir så arg över att han ens kan uttrycka sig så. Att vi dessutom hade sex regelbundet och att det var bra sex, gör mig ändå mer förvirrad....vad var det då som var orsaken till det hela? Var han bara tvungen att "så sin vildhavre"...för att han kan få tjejer? Visst uppskattar alla uppmärksamhet men man måste ju inte ligga med alla för det!!!
Och visst känner man sig som ett offer....jag vill bli arg och skrika ut allt det onda!!!! Känner mig så jäkla lurad och dum, som givit honom mitt allt och så får jag det här kastat i ansiktet på mig....