Bara negativt, vill höra positivt.
Jag har två barn och irriterar mig verkligen på hur mycket folk gnäller deras ungar är så jobbiga osv osv och det är vad alla säger att det kommer bli också man får inte sova ungarna spyr och bajsar och kissar ner en hela tiden en massa gråt och gnäll när ungarna får sina första tänder och när man har två blöjbarn så är det bara jobbigt hela tiden,
Så är det verkligen inte för mig jag har en son på 2år han har aldrig varit en ledsen bebis aldrig spytt ellerbajsar ner mig han gnäller aldrig när han fått tänder han har bara varit glad snäll bebis.
Min dotter hon är 8 månader hon har heller aldrig varit en jobbig bebis
och att ha två blöjbarn är hur lätt som helst dom älskar varandra och för det mesta är jag ensam med ungarna på dagarna till dom går och lägger sig och alla undrar alltid hur jag klarar av det men som sagt ingen av mina barn är det minsa jobbiga.
Minstingen vaknar bara en gång per natt och det har hon gjort sen hon föddes sonen sover hela natten.
men det kanske är så all dom flesta ungarna är jobbiga eller helt enkelt att dom äldre föräldrarna inte orkar med sina barn på samma sätt som när man är yngre