Inlägg från: ANOF |Visa alla inlägg
  • ANOF

Jag har fått en manlig granne.

Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.

• Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.
  • ANOF
    TjockKatt skrev 2010-06-28 21:00:44 följande:
    Och din granne är manlig? Min granne också. Ridå.
    Jaha. Vadå ridå?
  • ANOF
    FH Mamma skrev 2010-06-28 21:14:08 följande:
    Mina kvinnligare grannar brukar vara trevligare än de manliga.

I min trapp bor det 2 äldre par varav 1 nästan aldrig är hemma längst ner.
    De som oftast är hemma de hälsar alltid och ibland får sonen något av dom som tex ballonger J
    ag har mest kontakt med gubben och han är ungefär som en morfar. Inte flirtig inte påträngande.

På min våning bor jag, sonen och en tjej kanske med sin nya kille. Hon är nog runt 20-25 år iaf.

Våningen över är mest fundersamt.
    Jag kan inte flirta med någon kille som går förbi eftersom jag inte vet vem som bor där eller är ihop med någon som bor där.

En trevlig kvinna med hund finns det iaf, hon är runt 35 år och har kanske en kille.

Sen bor det nog studenter i den andra som vanligt för där springer olika människor nästan jämt =)
    Den här tråden ska inte handla om vilka grannar folk har, det blir en helt orimlig tråd. Tråden ska handla om hur era manliga grannar beteer sig>!
  • ANOF
    Sugarmama10 skrev 2010-06-28 21:16:18 följande:
    min granne är också manlig, och snygg
    Du ska du skriva hur han beteer sig och hur du tolkar det!
  • ANOF
    idiblon yes skrev 2010-06-28 21:18:15 följande:
    Mina grannar odlar gräs.
    JA, men tråden handlar om manliga grannar och dferas beteenden!!
  • ANOF
    Jennie med ie skrev 2010-06-28 21:22:31 följande:
    Att odla gräs är väl ett beteende?
    Ja, men det är inget särskilt beteende som man kan tolka på något sätt, det är inget som påverkar idiblons relation m,ed grannen.
  • ANOF
    Schnauser skrev 2010-06-28 21:26:34 följande:
    Kan du inte berätta lite om din nya manliga granne då? 
    Nej, det är inte för tråden. Den här tråden handlar om hur era manliga grannar beteer sig och hur det ska tolkas.
  • ANOF
    Lindreas skrev 2010-06-28 21:30:41 följande:
    En av mina manliga grannar hälsar på mig när vi möts i trapphuset. Det tolkar jag som att han har folkvett och fått en normal uppfostran. Eftersom han dessutom ofta kommer i sällskap med sin son så tolkar jag det som att han har barn, eller är styvpappa eller så.
    Det kan vara så att han vill träffa dig om han hälsar på dig.
  • ANOF
    Sugarmama10 skrev 2010-06-28 21:33:29 följande:
    jag förstår inte riktigt meningen med den här tråden..vadå hur han beter sig? vad är det som är så annorlunda med manliga grannar?
    Dt vet jag inte. Teråden ska handla om deras beteemnde och hur ni tolkar det.
  • ANOF
    Lindreas skrev 2010-06-28 21:34:15 följande:
    Eller så hälsar han på mig för att vi träffas?
    Det är troligare att han har ett syfte med att han hälsar och att han vill träffa dig på tu man hand.
Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.