• simple

Är så less på biomammor vad är de nni inte förstår

Fy fan vad jag blir less på er varför har ni ens brytit upp om ni vill ringa hela dagarna långa när de inte ens är viktigt.. Det är mycket sjukligt gå vidare släpp honom träffa en ny man så kanske det går lite bättre för er.
    I min mans ögon är du ingenting bara ett gammalt ex som dessutom inte har något att komma med..
    Jag har två bonusbarn som jag älskar över allt annat dom älskar mig till och med meer än deras bio mamma men jag tror inte att hon vet om det . Det gråter nästan varje gång de ska till henne, jag har hört att hon känner sig som en dålig mamma.

Men ens man ska dom ge fan i skaffa ett eget liv!?
    Min man har endast kontakt med henne om det gäller barnen förut var det inte så då skulle de vara "kompisar" men nu är det precis som det ska vara någon som håller med ???

• Svar på tråden Är så less på biomammor vad är de nni inte förstår
  • simple

okej men du lät ju totalt vettig, tänk så bra det vore om alla skulle vara som du :)
    det var inte menat så men jag är bara smått urflippad just nu känner mig så fruktansvärt less... förstår inte vad den andra typen av biomammor egentligen håller på med... som i största drag barnet inte ens känner så stor sammhörighet med... hon är inte riktigt frisk tror jag hon håller på med min sambo så att han ska gå runt och ha skuldkänslor osv i början slavade hon med honom men de satt jag stopp för

• simple

ja jag tror att de har stor betydelse om ni lever ensamma eller har en partner

Svar på tråden Är så less på biomammor vad är de nni inte förstår