Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Planera bröllop skulle jag vilja ha som jobb, kanske det vore nåt för framtiden. Ja ja, jag har ju ett fast jobb nu där jag trivs också, känns som revansch på förra jobbet. På torsdag blir det spännande att se vad Johanna väljer för tapeter till hennes rum,sen är det vårt sovrum och vardagsrummet kvar. Men det får bli eventuellt nästa höst, och då är det väl rätt att ta vårt sovrum först. Snart har vi tapetserat om hela lägenheten.
Johanna skall få skrivbord och stol till och ny byrå också, så det blir som julklapp i förskott. Och sedan matta och gardiner, så det får bli en julklapp det. Men det är så kul att få hennes rum riktigt fint.
Idag har jag träffat en kompis och inser att alla helger i nästintill är uppbokade i oktober och december, där är både veckodagar och helger bokade redan nu. Skall på ÅBO kryssning hela familjen och med min mamma och min låtsaspappa och sen skall vi på Luciakonsert i Globen Johanna med. Och sen min körs julkonserter och sedan julfest med jobbet och sen skall jag till en kompis och äta julmat och sen är det jul, alltid så i december.
Godnatt