Vad har vi gjort idag då??? Jo, varför inte ta en tur till IKEA och handla ingenting! Bestämde oss till slut att åka dit för att bara köpa en ny matstol till Clara (varför är det inga som säljer dem på Blocket???), men den var ju slut, precis som ALLA andra juniorstolar dem har. Så det var bara att åka hem igen...
Har annars röjt runt i garaget, så nu är det bara att ta en tur med en helfull bil till tippen igen så är projekt rensa, flytta om, organisera hela garaget klart!
Har också hittat vad jag tror är bra vinterskor på Stadium till Oscar. Är det någon som har erfarenhet av Timberland? Känns som dem borde vara OK. Men tror att jag ska byta till en stl större, fast det är ju svårt för småttingarna att tulta runt i snön med overall och allt, men man vill ju att de ska räcka till hela vintern... (+1,2 cm vs +1,7 cm). Men allvarligt, han är 1,5 år och har då stl 25!!! Ung samma som Clara som har 25-26...
Var är er uppfattning om galonisar med fleece som inte går att ta bort? Har inte haft det innan, utan har haft PoP gortex med fleece under. Känns liksom mysiga, men blir det inte varmt, de andas ju inte?
Frågar er om allt, mina orakler!!!
Vad händer nu då???!!! SD in i riksdagen?????? Hoppas att de blir helt utfrysta...