Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Hej !
Tack Playing the angel, det kändes bra på intervjun och jag hoppas att de också tyckte det gick bra.
Jo jag är jätteglad att Johanna fått plats på Bikupan tror det blir ett toppenställe, fick jättebra intryck av Bikupan då jag var där på introduktionsmöte för ett par veckor sedan.
Annars är jag enormt trött, känns att man var ledig endast två veckor förra sommaren och sjuk hela vintern. Hade ju en pneukockerbakterie och nån annan bakterie i mig ett halvår, som vårdcentralen i Edsberg nochalerade, så dit går jag aldrig mer igen. Det som räddade mig var mitt tjatande om remiss till lungkliniken och då hade jag haft två lunginflammationer, och svullna körtlar och feber i flera veckor. Men de tog alla prover och lungkliniken gav mig rätt medicin, följden blev dock astmamedicin för mina luftrör livet ut och jag fick en massa eksem, så jag fick gå på kortison i en månad och ljusbehandling som slutar om tre veckor ungefär och är mycket bättre, men immunförsvaret är rejält försvagat, så nu håller jag på och bygger upp det.
Så trött är jag pga det. Men är frisk idag, tack Danderyds sjukhus, hudmottagning och lungmottagning. De läkarna har varit underbara. Skall vara ledig snart en vecka här i juni och då bär det av till Kreta, så det blir så skönt faktiskt.
Annars mår vi bra och fredag i morgon så skönt. Och får långhelg för dagis har planeringsdag på måndag, så då skall jag vara ledig. En dag med bara Johanna så skönt och mysigt.