Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!
Vad händer i sommar då? Ska vi planera in något skoj sen i sommar? Gröna Lund? Picknick i en park?
Jag och Rivjärnet åker till Turkiet 18'e maj.
Vad händer i sommar då? Ska vi planera in något skoj sen i sommar? Gröna Lund? Picknick i en park?
Jag och Rivjärnet åker till Turkiet 18'e maj.
Vi har flyttat från Rotebro till edsberg nu! Mycket bättre tycker jag...
Välkommen MrC till Edsberg, vi bor i Edsberg och trivs bra faktiskt och jag hoppas att det blir lite bättre väder snart.
Va? Vänta nu... Rösjöskolans dagis som ligger nära campingen?
Vi är alltid friska. Vi kan inte komma ihåg när vi var sjuka senast. Måste ha varit för något år sedan...
Nu har vi bott i Edsberg i snart 6 månader och trivs utmärkt.
Till våren får vi hela lägenheten upprustad med nytt kök, badrum osv.
Gott nytt år på er också!
MrC och lilla fröken Rivjärn, 6 år, på Ribbings väg....
Alva gjorde ett nytt klassiskt uttalande när vi var till Sollentuna simhall i fredags.
Vi hade köpt hamburgare med bröd, strips, cola och på tallriken låg lite sallad, tomat och stora lökbitar.
Alva ville inte ha löken, så jag tog den.
Just som jag äter lite lök går en storbystad kvinna förbi vårt bord. Alva säger då högt till mig:
-Åh pappa, jag ser att du gillar STORA lökar!
Hon syfta på lökbitarna. Men den storbystade kvinnan tror jag tänkte nå annat för hon skrattade lite...
Hej!
Jag har flyttat från Sollentuna och bor numera i Huddinge, men jag har kvar lägenheten i Sollentuna. Träffade en ny kvinna och vi provar bo sambo i hennes trea.
Min dotter börjar 1'an snart, hon säger att hon är jätterädd. Men jag tror bara att hon är lite nervös. Hennes storasyster och storebror "eldar på" ganska bra också, har jag en känsla av. Det kommer nog att gå bra. De är 6 flickor och 6 pojkar i klassen, lagom stor tycker jag :)