Inlägg från: LängtanEfterLitenTill |Visa alla inlägg
  • LängtanEfterLitenTill

Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!

Hej!

Satt och googla lite smått på Klax förskola Lyckelitens rykte.. och kom in på er tråd.. ser att ni inte skriver så ofta.. är ni fortfarande aktiva ? :)  

• LängtanEfterLitenTill
    BeccaGrodan skrev 2012-10-11 20:18:47 följande:
    Vi är nog inte det tyvärr men ibland skrivs det :) va lite mer aktivt för några år sedan då många här va föräldralediga samtidigt :)

Men välkommen hit, vem är du? :)

Själv bor jag i kärrdal med make och 2 söner (5 resp 4 år) och en liten i magen, dock väldigt tidigt ännu, är beräknad i maj :)
    Okok, va trist.. verkade trevligt med flera mammor i sollentuna :)

Jag bor i Edsberg med sambo, dotter på snart 3 år och en liten i magen :) också rätt så tidigt, beräknad i april :)
    Hur gammal är du? :) 
  • LängtanEfterLitenTill
    MammasTvåSmå skrev 2012-10-11 20:16:47 följande:
    Den står mina i kö till Men vill helst ha klossen eftersom den är närmare
    okej! :) hur gamla är dina två och vart bor ni? :) Min dotter går på lyckeliten.. 
  • LängtanEfterLitenTill
    MammasTvåSmå skrev 2012-10-11 21:17:41 följande:
    Än så länge bor vi i vällingby, men vi flyttar till sollentuna i mars Min äldsta är tre år och den lilla är nio månader.
    Okej, spännande! =) hur kommer det sig att ni flyttar till Sollentuna då? bott här tidigare ? vart till Sollentuna :) Min dotter blir 3 i januari :)
  • LängtanEfterLitenTill
    MammasTvåSmå skrev 2012-10-11 21:20:59 följande:
    Tureberg Nja jag vet inte, bara blev så! Vi kände att vi behövde en nystart och så föll vi för området
    Ja Sollentuna är trevligt :) själv är jag uppvuxen här! Tyvärr så har Klax förskolan inte det bästa ryktet :( Är med i föräldrarådet och försöker komma underfund till varför.. 
  • LängtanEfterLitenTill
    BeccaGrodan skrev 2012-10-11 21:32:57 följande:
    Längtan: såg att du är uppvuxen i sollentuna, är jag oxo i edsviken :) fast nu är ju jag nästan 10 år äldre än dig men ändå ;)
    Har alltid umgåtts med äldre ;) du ser bekant ut, men vad vet jag :) tror nog inte vi träffats.. Min syster är 11 år äldre än mig :) Jag är uppvuxen i viby och rotebro :)
  • LängtanEfterLitenTill
    MammasTvåSmå skrev 2012-10-11 21:33:23 följande:
    Oj, det har inte jag hört något om, jag har bara hört positivt!
    Oj, om just lyckeliten eller klossen? 
    berätta gärna vad du hört, den här förskolan har haft dåligt rykte i många år.. och har det fortfarande.. 
  • LängtanEfterLitenTill
    MammasTvåSmå skrev 2012-10-11 21:36:23 följande:
    Hört om båda, men de jag vet som haft barn där har bara sagt att det är bra och engagerad personal osv, har aldrig hört något negativt.
    har dom haft sina barn där länge och hur länge sen hade dom sina barn där ? :) låter bara trevligt att folk talar bra om förskolan också :) Jag är iallafall nöjd med allt förutom personalomsättningen samt några smågrejer som vi fått bukt på. Men så länge min dotter är nöjd så är jag nöjd :)
Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!