J N skrev 2011-05-18 07:49:29 följande:
Ja ledningen gör ju mycket för en fsk. Den högsta ledningen är samma som klossen men fsk chefen var annorlunda. Vet inte riktigt vrf dom inte får det gå runt ordentligt. På lyckeliten känns det som om dom valt helt fel personal. Eller så är det fsk chefen som inte vet hur man tar tag i allting och förbättrar allt som man kritiserat om. Jag har försökt sen vi började och allt jag fick höra var: "vi tar all feedback" "jättebra att veta det ska jag ta tag i" osv. Men inget gjordes. Senast igår faktisk så kom jag och skulle hämta barnen. INGET barn hade regnbyxor eller nånting och det regnade och blåste kallt. Vissa hade inte ens jacka på sig varav mina var två av dom. Ska bli så skönt att komma bort. Fredag är ju våran sista dag tack och lov!
Klossen kan ju fortfarande vara bra eftersom personalen jobbat där läge och kan sina rutiner. Dom känner varandra liksom. Men ledningen förstör ju allt.
Dom är snäsiga och oförskämda. Tex. Min närmsta vän som också har sitt barn här skulle på föräldrarådet. Det är när det samlas en förälder eller två från varje avd och man kan ta uppp olika punkter. Hon kommer in och får höra: "ser ut som det blir 3 mot 1 idag haha". Och senare kom dom in på våld och mobbing som min vän valt att ta upp för att vi ser det varje dag på fsk. När dom disskuterat ett tag blir min vän väldigt irriterad då dom skyller på barnens åldrar när dom kallar varandra det ena och det andra. DÅ får hon höra: "det är visst graviditetshormonerna som spökar":
Helt sjukt.
Ja verkligen helt sjukt
. Hoppas dina små kommer trivas på nya förskolan!
Korfu08 - Gick bra på din intervju idag, hur kändes det? Hoppas även din tjej kommer att trivas på nya stället.
LadyN72 skrev 2011-05-18 12:44:26 följande:
Jag blir helt mörkrädd när jag hör hur det kan vara. JAg hoppas att barnen inte tar skada.
Playing: jag ställer upp, anytime! Vilken är din favoritprodukt? Det är alltid kul att höra!
Bra =), propolis tycker jag jättemycket om!