Inlägg från: LadyN72 |Visa alla inlägg
  • LadyN72

Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!

Jag tänker inte heller flytta till hemkommunen (Kent-land). Vi har just flyttat från Edsberg till Vaxmora.
    Jag trivs superbra i vårt hus! Nackdel med att bo här mot Edsberg där vi bodde tidigare är att det inte finns affär på gångavstånd. Det är bil som gäller. Är det likadant för er i Viby?
    Det skojiga är att grannarna närmast oss har en 4-åring och grannen i huset mittemot har en 4-åring. Så lekkamrater på nära avstånd finns här! Så de springer emellan som de vill i stort sett. Det är LYXIGT!

• LadyN72

Har någon av er en bugaboo till salu med stora hjul fram? Sittdel...Maila mig i såna fall!

• LadyN72

mumcc: vad är det för åkpåse?

• LadyN72

Hej allihop!
    Det var superlänge sedan jag var härinne. Har numer en ettåring och en 5-åring (de fyllde i förra veckan, båda två). Jag hoppas det är bra med er.

J N: jag beklagar sorgen.

Sky:om du behöver något sytt så hör av dig. Förhoppningsvis har de kläder att hyra ut på svartakatten! =)

• LadyN72

Hu, så sällan jag är här inne. Fullt ös med ettåring och 5-åring.
    MEn nu har jag en förfrågan till er, tjejer. Jag har en spa-eftermiddag med ForeverLiving Products där en tjej kommer hit och man får göra en lättare ansiktsbehandling på sig själv nu på lör den 14:e. Jag står för fika/lite vin. Detta har jag mellan kl 14-16 och jag tycker främst att småbarnsmammor behöver lite tid att ta hand om sig själva! Intresserade? Det skulle vara kul att ses, tycker jag. Jag känner inte så många här

• LadyN72

Där tryckte min son på en knapp så meddelandet for iväg.
    Så, hur många är intresserade?

Ring gärna på 0702-619162! Det är först till kvarn och några platser kvar =)

• LadyN72

skydiver och playing the angel: synd. Men vill ni komma en annan gång? Jag kommer ju att ha flera spa-eftermiddagar!

Playing: har du leverantör? Annars ställer jag gärna upp som hovleverantör till dig! =)

Alltså, Lyckeliten.. jag har hört en hel del om att det är riktigt urdåligt där. Kan någon berätta mer?

Vi har själva bytt från Rösjöskolans förskola till dagmamma eftersom vi flyttade till Vaxmora. Vi har en fantastisk dagmamma. Dottern skuttar in på morgonen, äter dubbla portioner och är jättetrött när hon ska sova. Hon har roligt. Detta är skönt eftersom hon inte riktigt trivdes på sin gamla förskola. Det passade inte henne helt enkelt. Jag är jätteglad över att vi har fått det så himla bra.

• LadyN72

Jag blir helt mörkrädd när jag hör hur det kan vara. JAg hoppas att barnen inte tar skada.

Playing: jag ställer upp, anytime! Vilken är din favoritprodukt? Det är alltid kul att höra!

Svar på tråden Sollentunamammornas 13:e tråd! Vad vi babblar hör ni!