Jag längtar till jul!!!
Tidningen är toppen!
Ja,tidningen var jättebra!
Funderar på att beställa Stora juljournalen på Hemmets journal också.
Hittade en julsida på nätet i en av tidningarna jag köpte idag.
http://www.julglitter.se/index.php
Har ni gjort upp era julplaner ännu? Jag brukar vara ute i god tid, men i år så får vi tillökning i början på november, så det känns som att hela julstöket är igång nu för att sedan pausas ett tag innan det är dags igen.
Nu har vi förvisso alltid julen hemma hos oss, och alla som vill har en stående inbjudan. Men jag gillar ändå att ha koll på om vi blir 12 eller 25 personer. Skulle behöva införskaffa lite nya glas och porslin om vi blir så många i år.
Så, är det jag som är sen eller hur ligger ni andra till?
Har ni gjort upp era julplaner ännu? Jag brukar vara ute i god tid, men i år så får vi tillökning i början på november, så det känns som att hela julstöket är igång nu för att sedan pausas ett tag innan det är dags igen.
Nu har vi förvisso alltid julen hemma hos oss, och alla som vill har en stående inbjudan. Men jag gillar ändå att ha koll på om vi blir 12 eller 25 personer. Skulle behöva införskaffa lite nya glas och porslin om vi blir så många i år.
Så, är det jag som är sen eller hur ligger ni andra till?
Idag när jag var iväg och handlade såg jag att julen har börjat smyga sig in i butikerna. På Rusta har dom haft julbelysning sen ett par veckor tillbaka. Idag när jag var där hade dom även hunnit plocka upp julgardiner, juldukar, adventsstakar, lite pynt och t o m mossa. Inne på Ica Maxi köpte jag en liten flaska Apotekarens julmust, äntligen . Dessutom så kunde man redan nu köpa pepparkaksdeg på Maxi. På Coop Forum så säljs det Juleskum allra redan. Jag både gläds åt detta men tycker även att det är liiite för tidigt
VÄNNER JULMUSTKAKAN VAR SÅÅÅÅ GOD NI MÅSTE BARA GÖRA DEN!!!!