Jag längtar till jul!!!
Dimmigt och höstigt ute och jag sitter precis och äter en skål med risgrynsgröt och kanel. Muuummmms!
Dimmigt och höstigt ute och jag sitter precis och äter en skål med risgrynsgröt och kanel. Muuummmms!
Fråga till er som kanske går till systemet liiiite oftare än jag: FINNS det glögg på systemet än? Jag skulle behöva en flaska för att testa ett recept till min julkokbok.
Nu är även jag på gång igen... med julfeelingen;)
Men en fråga... någon som vet om det finns en grupp på facebook för oss julnördar?
Lite lat kanske men använder mest mobilen att surfa med nu och då är det så smidigt med fb;)
Idag kom julkatalogen från Linea. Så nu ska jag äta lite frukost och frossa i den.
I vintras någon gång plockade jag ihop en "jul-kasse" med alkoholfri glögg, en flaska julmust och två påsar med choklad-julskum. Nödproviant att ta fram när hösten närmade sig och jullängtan började infinna sig... Idag lade jag in julmusten i kylen, vi får se hur länge det dröjer innan jag öppnar det. :)
Idag är det 98 dagar till julafton. Någon som vet någon bra sida på nätet som säljer röda panelgardiner. Jag vill ha röda panelgardiner i köket till jul