-
Oh, det lät spännande!RocketQueen skrev 2011-10-19 13:43:47 följande:Nån som har smakat nya Dumle med pepparkakssmak? Annars rekommenderar jag att ni kilar iväg och fixar en påse. Mmmmm...
-
Rusta hade iår fått in superfina typ skruvar/spiror till julgranen. Tyvärr är dom i glas, och med 2 katter, en hund och en nyfiken bebis är inte glasprydnader direkt jättebra. Så synd tycker jag att Rusta har börjat med så mycket glasprydnader till granen, det är både dyrare och mindre säkert. Dom i plast är ju lika fina!
-
Jag har köpt sonens julaftonskläder
Vi har en väst hemma också som han ska ha till, sen ska jag bara hitta några fina byxor så är det klart! -
Jag är precis som du! Så vi kan hålla ihop ;)EeMe skrev 2011-11-01 11:38:10 följande:Det är lite tradigt att erkänna, och gissar att man blir lynchad här men jag är inte så förtjust i glögg... En liten kopp och sedan är jag nöjd... Men doften! Ja, den kan man ju inte vara utan!
-
Jag har gjort kaffe ikväll med ungefär en tsk pepparkakskrydda i. Nu doftar hela lägenheten jul och kaffet var sååå gott!!
-
Idag har vi julhandlat i ett riiiiktigt himmelrike! Trend & Tradition som jag berättade om här tidigare, åååååhhhh säger jag bara! Vi ska dit igen innan jul, men lite köpte vi redan nu.. Jag ska ta kort sen och visa
-
Glittrande "gran", till för att ha värmeljus under :)
Fin värmeljuslykta med en tomte på :)
Tomtenisse som värmer händerna på ljuslågan (när det är ett brinnande ljus där såklart )
-
Ingen aning, men jag köpte 2 pkt för 16 kronor på ÖB för någon vecka sen. Superpris verkligen.MamaPapa skrev 2011-11-06 10:03:57 följande:Vad kostar saffran i år i Sverige?
-
Nä nåt pyntande blir det inte innan 1a advent, så nitisk är jag :P
-
Men det är ju såååå roligt att köpa julpynt! Vi bor bara i en tvåa och vi har julpynt som skulle kunna fylla en hel villa, och ändå köper jag bara mer, haha. Vår lägenhet blir verkligen Christmas Wonderland till jul ;DMrsTM skrev 2011-11-07 11:18:43 följande:Lyckades bränna 500 spänn på julpynt på Rusta och IKEA i helgen! Hade kunnat bli mer än det dubbla om jag inte hade sansat mig lite, ha ha!
Dags att putsa fönster och plocka fram allt pynt ur förrådet!
Förresten, jag har en julgransfot som är ganska ful i grön plast. Vad tror ni om att lägga lite vadd runtom så att det ser ut som en liten snödriva på den röda julgransmattan? Givetvis med tomrum närmast granstammen för att kunna vattna. (Plastgran is NOT an option i mitt hem.)