Jag längtar till jul!!!
Ok. Ja,det är ju det också.
Ett tips är ju att titta på julpyntningsvideor på youtube. Det var där jag såg det jag tipsade om.
Ok. Ja,det är ju det också.
Ett tips är ju att titta på julpyntningsvideor på youtube. Det var där jag såg det jag tipsade om.
Vad tror ni om vinterns limited editon från Marabou: chokladkaka smak av pepparkaka?
Jag för min del är nyfiken på den och hoppas att den är god
Vi har trolldegat idag, jag och dottern. Innan vi började bestämde vi att vi inte skulle göra julinspirerat, för någon måtta får det väl vara på stolleproven. Det slutade ändå med att vi gjorde lussebullar, pepparkakor och använde julpralinsformarna...
Förresten är det stor rea på jollyroom. Jag tror att jag ska ta och beställa julklapparna....
Äter resterna från gårdagens veg jansson och lyssnar på julmusik HÖGT. Men det är ju faktiskt september. Ska nog börja anteckna i julboken ikväll...
Då var årets Blossa avslöjad : Blossa 19 Aloha - med smak av passionsfrukt, fruktig syra från hibiskusblomman och subtila toner av kokos och kaffe. Vad tror ni om den?
Premiär för att skrapa rutan idag! Det tycker jag är tidigt eftersom att jag bor i södra Sverige.
Maken har idag sett julgodis på lastbilsterminalen där han arbetar. Och Allers jul kommer ut den 3/10 såg jag. Fast jag längtar efter Amelia jul.
Idag har maken sett både polkaskumtomtar och saffransmunkar på jobbet. Jag har sådan stämning, har bakat världens godaste kanelkaka med konjaksmarinerade aprikoser till fredagsmys(då vi ska se färdigt Allram Ests julkalender så att vi äntligen kan börja på min favorit Tomtemaskinen).
Oh, jag hatar Allram Eest. Det kryper i hela kroppen. Men jag har aldrig gillar dockor/marionetter osv. Mamma gillade Allram dock. Hon var jätteledsen när hon insåg att hon inte skulle få se julkalendern.
Däremot är Tomtemaskinen en av favoriterna för mig.