Inlägg från: Koppkaka |Visa alla inlägg
  • Koppkaka
    fluu skrev 2015-09-10 15:50:08 följande:
    Det hade nog varit riktigt gott.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
    Ja alltså, jag tror faktiskt det skulle funka!
  • Koppkaka
    molly50 skrev 2015-09-10 18:38:36 följande:
    Inte jag heller.  Då kan jag likaväl prova glöggte.
    Mattias och Hannah.
    Jag gillar inte glögg. Det är för starkt och sött i smaken. Men jag älskar doften, mest för att det doftar så starkt av jul.

Men glöggte tror jag att jag ska prova. Köpet man det på lösvikt?
  • Koppkaka
    fluu skrev 2015-09-13 16:58:28 följande:
    Ja, jag längtar så! Förra årets bojkottade jag(har aldrig hänt innan) så jag hoppas att årets är bra.

IDAG slog den riktiga jullängtan till hos mig. Nu kan jag knappt hålla mig och planerar för fullt.
    Det kan fan inte bli annat när det är Erik Haag och Lotta Lundgren jag kommer spela in varenda avsnitt tills det släpps på dvd!
  • Koppkaka
    MissFrost skrev 2015-09-16 08:43:18 följande:

Vad tror ni om denna nya svenska julfilm? Jag tror den är rolig av trailern till att döma :

Tycker det verkar lite som en modern version av Tomten är far till alla barnen. Men jag vill också se den
  • Koppkaka

Åh, jag kollade igenom sonens böcker häromdagen, och insåg att vi var massor med mysiga julböcker vi ska läsa i december. Mmmm fuskade faktiskt häromdagen med en... Max och Mia julstökar. Mys!

• Koppkaka
    fluu skrev 2015-09-17 16:14:02 följande:
    Om du har sett Big Bang Theory så är Sheldon när han kollar på film en ganska bra beskrivning av mig. Jag har gått filmutbildningar och stör mig jämt på småsaker och kommer med onödig fakta om saker som inte alls hör till och tja.... Jag börjar tro att min sambo utvecklat någon slags dövhet för mina kommentarer sedan jag överanalyserade Lilla sjöjungfrun... ;P
    Kul att vi båda hade samma tankar om nya svenska julfilmen

Men dig vill jag nog aldrig se film med
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!