Jag längtar till jul!!!
Idag skaffade jag mig Allers jultidning! Får mysa ner mig i soffan ikväll...
Idag skaffade jag mig Allers jultidning! Får mysa ner mig i soffan ikväll...
Jag har också börjat städa lite inför julen. Putsat fönster innan det blir för kallt, torka ur skåp och garderober, tvätta täcken och kuddar... egentligen är det bara en storstädning, men för mig själv så tänker jag att jag städar inför julen
Angående tema på julgranen: vår gran har rött och guld som färger, sen har jag en massa gammaldags saker i.
Jag jobbar i ett köpcentrum och har full insyn till Clas Ohlsson. I entrén idag satte de fram adventsljusstakar
Jag har i flera år velat köpa Body shops julkalender, men den är så dyr! Men i år har jag bättre ställt och tänkte unna mig en.
Har nån av er köpt nån sån nåt år? Är det värt priset? Vad kan en sån innehålla, och är det jättestor skillnad på den för 800 kr än den för 1200 kr? Är så sugen på en...
Jag är på jakt efter en ljusslinga för inomhusbruk. det ska vara med stjärnor, tomtar eller nåt annat juligt. Jotex hade för nåt år sen en ljusslinga med rottingstjärnor, men den finns ju inte nu.
Nån som har nåt förslag? Jag hittar inte i alla fall.
Jag har hittills köpt till min sambo ett 3000-bitars pussel. Han har pratat under hela året om att han skulle vilja ha ett stort pussel eller ett avancerat lego och sitta och pyssla med. Jag valde då pussel. Till det en pusselmatta. Den är väl mest för min egen skull så jag slipper ha 3000 bitar pussel liggandes nånstans. Sen önskar han sig en rakapparat, så det blir väl det med antar jag. Sen kanske nån tröja eller så. Får se.
Idag råkade jag köpa en adventsljusstake och julgranspynt. Jag har gömt det i garderoben så sambon inte ser den. "Vi haaar ju reeedaan...". Ja. Men inte en sån här