Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Jag längtar till jul!!!

MissFrost skrev 2019-09-25 21:28:23 följande:
    Jag kunde inte hålla mig, igår köpte jag Marabou pepparkaka och den är nu uppäten. Gillade den verkligen, väldigt mycket pepparkakssmak och en aningens söt. Så några bitar åt gången är lagom. Jag åt inte upp den själv om ni tror det smile2.gif  Flört
    Mmm, vad gott
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-09-25 21:59:28 följande:
    Vila i frid!  Rynkar på näsan Han är för evigt förknippad med min barndoms jular.  {#emotions_dlg.flower}
    Verkligen.
  • Nandez
    fluu skrev 2019-09-26 07:32:54 följande:
    Den här skickade maken nyss från jobbet!
    Det drar ihop sig.-)
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-09-26 09:12:54 följande:
    Åh,då är det kanske snart ute i affärerna!  Jag längtar efter ett glas iskall julmust!  smile1.gif
    Ja, det är gott
  • Nandez
    Eena skrev 2019-09-26 15:59:45 följande:
    Har precis kommit hem från en veckas semester i Italien så NU är jag redo för jul!

Började idag fundera på årets paketkalender. Sonen är 11 i år, något som har tips på grejer till en sån halvstor kille? Min dotter är 8 så hon känns betydligt lättare att hitta relativt billiga smågrejer till. 

Visst borde vi väl även snart få veta vad de tänker till årets julkalender på teve? Eller är det till och med så att någon här redan vet? Läste igenom sista tio sidorna som ni skrivit men kanske har jag missat mer än så...
    Låter härligt
  • Nandez
    molly50 skrev 2019-09-26 13:30:41 följande:
    Egentligen jag med. Eller i alla fall till första advent. Men jag kan inte alltid hålla mig.  smile5.gif
    Inte lätt
  • Nandez
    legomum skrev 2019-09-27 20:06:10 följande:
    Nej håll dig. Den var då rakt inte god.
    Ok, tack för info.
  • Nandez
    fluu skrev 2019-09-28 15:02:36 följande:
    Såg att det kommit jultyger till.Lineahemma. Och jag har köpt mig en julpyjamas som jag nu bor i.
    Låter mysigt
  • Nandez

Funderar på att göra kålrotslåda att frysa in. Det är så gott till julskinkan.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!