-
Härligt! Även om jag tycker mer om Amelia jul, det är mer reportage i den. En större blandning av julrelaterade grejer Men nog ska jag köpa Allers med!Thulan skrev 2012-09-23 22:50:10 följande:Den 9 oktober kommer Allers julmagasin ut. Längtar!
-
Vill bara tipsa om att jag fick ett mail från lekmer.se och de har 10 % på alla leksaker! 50% på actiongubbar
-
Vad synd! Men det kommer väl snart.xMariax skrev 2012-09-26 20:00:51 följande:Nej det var tyvärr bara julpapper de hade..
Ohh, snart börjar det!
Om min sambo får ledigt den 8 okt så åker vi till Ullared! Då blir det några julklappar (vill inte bli helt klar med det redan nu, så det får bli några stycken bara) julgrejer... Julgrejer! Och annat. Men så roligt det ska bli. -
Hm nä... Men jag var inne på Clas Ohlsson idag och de hade börjat lite smått med adventsstjärnor och annan belysning På panduro börjar de med julpyssel nästa vecka. Så troligen börjar det komma nu de närmaste veckornaGurkan skrev 2012-09-28 15:33:14 följande:är det någon som vet när typ rusta, lagerhaus, öob börjar ta in julpynt?
Är på jakt efter nya gardiner i år, en ljusstake till bordet och så lite "krimskrams" så klart! Det går alltid att fylla på förråden ;) -
Kämpa på!fluu skrev 2012-10-02 20:39:58 följande:Idag har jag spenderat halva dagen med att försöka lära dottern säga tomte. Gick inget vidare,hon är 8 månader:P
-
Jag bor ju i Göteborg, bara ta spårvagnen en kvart så är jag där! Är där varje år.BABY 05 skrev 2012-10-03 12:22:13 följande:Någon som ska boka in Lisebergs julmarknad i år? Verkade vara massa nytt i år om man kikar på hemsidan. Vad tror ni? Mysigt med julstämmning!
-
Jag jobbar på en lunchrestaurang/café och nu håller vi på att göra reklam för vår catering i jul. Vi har alltid catering, men nu ska vi även lägga till jultallrik under december månad jag hoppas de snart ska börja provlaga maten. Sen är det så bra också att det som blir över av skinkan t.ex., det får vi äta av. Nu är jag väldigt strikt med julskinkan, den ska man provsmaka av först den 23 december när allting är färdigt. Men en liiiiten bit går nog ner.
Jag hoppas jag kan äta av julmaten i år utan att må för dåligt, om en vecka ungefär ska jag göra en gastric bypass. Jag är ju ur puréfasen till jul, så jag hoppas att jag kan äta lite skinka och lite köttbullar i alla fall. Det tror jag nog. -
Till jul får man :)molly50 skrev 2012-10-06 12:54:32 följande:Jag har gått med i Viktväktarna. Jag hoppas att jag har hunnit gå ner lite i vikt till jul så jag kan unna mig lite extra då.
-
Antingen sista veckan av oktober eller första veckan i november. Nu i veckan kommer Allers jultidning utÖsterbotten skrev 2012-10-07 13:34:18 följande:Någon som vet när Amelia jul kommer ut förresten?
-
Eller så kommer Allers nästnästa vecka... Den kommer före Amelia iaf!ems87 skrev 2012-10-07 20:53:49 följande:Antingen sista veckan av oktober eller första veckan i november. Nu i veckan kommer Allers jultidning ut