Inlägg från: Koppkaka |Visa alla inlägg
  • Koppkaka

Jag längtar till jul!!!

Ja jag hoppas han blir glad! Han har inte varit på någon match sen han var liten

• Koppkaka

Sådär! Rätt produktiv dag ändå! Köpt ny julgransfot, lite pynt, postat julkorten, hämtat ut två paket som väntade, köpt julklappar.. Pust

• Koppkaka

Grattis alla plussare! Den julklappen fick vi den 8 dec 2010 den julklappen ligger just nu och sover bredvid mig

• Koppkaka

Sådär! Då har vi röjt undan här hemma så imorgon är det bara att pynta hejvilt.

Leo <3 110819, 3400g och 49 cm lång <3
  • Koppkaka

Vi ser Kalle Anka, Karl-Bertil Jonsson och Svensson Svensson. Sen möjligen något på kvällen under matkoman tycker inte julafton är till för att spenderas framför tvn!

• Koppkaka

Vi har aldrig brytt oss om efterrätt på julafton. Man äter ju så galet mycket annat ändå liksom

• Koppkaka

Igår tillagades Jansson, och idag har sista julklapparna handlats och jag har gjort två sorters ischoklad (en apelsin och en vanlig), samt juleskumfudge!

Imorgon funderar jag på att kanske göra Rocky road, det märks om det finns tid.

Leo <3 110819, 3400g och 49 cm lång <3
  • Koppkaka

Just ja - ni som skickat brev till tomten i Tomteboda, har ni fått något svar? Det har inte vi :(

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!