Jag längtar till jul!!!
Men hjälp!
Det var ju jättelätt att göra julkort och nu sitter jag med en hel hoper och kan inte välja :/
Men hjälp!
Det var ju jättelätt att göra julkort och nu sitter jag med en hel hoper och kan inte välja :/
Här är årets kandidater, hjälp mig!
Ska ju beställa andra fotoprodukter med till födelsedag nu i slutet av oktober och tänkte köra ihop beställningen och på så vis spara fraktkostnad därför är det lite bråttom...
Men vilken ska jag välja??
Jag valde slutligen julkortet med små gammeldags granar och röda ränder att skicka ut i år.
Tog en runda på Rusta idag och där har de börjat så smått att plocka fram julsaker. 5 rullar julpapper för 40 kronor och döm till min förvåning när jag hittade julpapper som såg exakt ut som de granar jag valde på julkortet! Köpte fem rullar direkt men vet i tusan.. kanske borde köpt fem till :/
Nu är alla julklappar inhandlade! Det är bara en som ska fixas till och det är en liten korg med gotter men det blir inte förrän jag bakat julgodiset!
Förra året var första året vi hade en äkta gran (alltså inte en i plast ;)). blev faktiskt chockad över hur dyra granar var!! Men så visade det sig att blombutiken sålde andrahandssortering för 99 kronor styck. Så det flyttade in en gran hos oss vars övre halva var smal och under halva var väldigt fyllig. Den var tät och lite krokig och otroligt charmig. Jag hoppas verkligen de har samma erbjudande i år igen. Jag vill kunna adoptera en ful gran och visa att även fula granar kan bli älskade!