Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Jag längtar till jul!!!

Nu är första julmusten öppnad. min make kom hem med en 50cl apotekarnes julmust till mig Lycka!

Planering är a och o......
  • littlemisstrouble
    Shadowcat skrev 2010-10-05 20:37:33 följande:
    åh vad avundsjuk jag blev! Vilken snäll make du har
    ja det var gulligt tycker jag. den var ica som hade musten. fanns dock inte stora flaskor ännu. dom tar väl in de små till entusiasterna kanske
  • littlemisstrouble
    Mariohn skrev 2010-10-06 16:08:34 följande:
    Nej  Som sagt...Sunes jul, julens hjältar, trolltider...det är grejer det. Julkalendern ska handla om julen och vara mysig för BÅDE barn och vuxna. Det är det jag gillar med de gamla hederliga kalendrarna. De är mysiga och utformade på ett sätt så att barn kan uppskatta dem men det finns ett styng av humor som vuxna kan känna igen sig i och relatera till också...så att HELA familjen kan titta och ha kul. Nu känns det mest skitlöjligt och som om kalendern är utformad för riktigt små små barn och mest går ut på trams och flams som treåringar uppskattar. 
    precis, det var bättre förr helt enkelt
  • littlemisstrouble

allers brukar vara allra först att komma ut bland jultidningarna. hoppas den kommer snart

amelia skulle väl komma 5 nov?

de andra har jag inte koll på men ungefär samtidigt som amelia har jag för mig dom kom förra året

• littlemisstrouble

brukar inte panduro ge ut ett litet extra magasin som bara är jul? det har isåfall inte kommit till mig iaf. jag brukar få hem allt från panduro.

jotex fick jag beställa, tog 2 veckor.

• littlemisstrouble

Föresten, jag och maken tyckte mycket om den där boken 7 sorters julkakor. det var många fina recpet i.
    fick hem den häromdagen från adlibris

• littlemisstrouble

Kommer det allers jul? jiiipiii. då ska här köpas julmust. clementiner finns redan hemma. sen blir det soffhörnan med jultidning

• littlemisstrouble
    Shadowcat skrev 2010-10-12 09:44:35 följande:
    vilken affär var det som hade julmust redan? Jag kommer inte ihåg. :) Men nog blir det julmys ikväll med tidning, pepparkakor och kanske julmust om jag får tag i
    ica har iaf 50cl flaskor
  • littlemisstrouble

Köpte allers tidning idag men måste säga att jag inte är jätteimponerad. känns som om det inte var jättemycket nytt från förra året.

hoppas de andra tidningarna som kommer är bättre.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!