Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Jag längtar till jul!!!

Hej alla julgalningar. Länge sedan jag har skrivit något nu men jag har följt er i tråden.

Häromdagen var jag in på ica och fick ett ryck att jag var tvungen att ha pepparkakor. Dom stod högt upp och långt in på hyllan så jag fick tag i ett annat paket och välte dom lite försiktigt Men det var det värt, mums med pepparkakor när jag kom hem.Kaffe

Kan ju tillägga att i år längtar jag extra mycket till jul eftersom vår första lilla bebis är beräknad till 30 november så vid jul kan vi mysa med bebis här hemma Hjärta

• littlemisstrouble
    lalasmama skrev 2012-09-29 20:41:28 följande:
    Nån som vet när IKEA får in sina julsaker? Vi kom dit alldeles för sent förra året.. Nästa allt var slut!! (typ i november..)
    Ska åka dit tidigare i år!!
    än så länge finns inte en julpryl på ikea. var där igår och hoppades att dom skulle ha börjat men icke.
  • littlemisstrouble

Hos oss julpyntas det den första advent varje år. Ibland får jag lov av maken att sätta upp granen då också och ibland vägrar han

• littlemisstrouble

huseby julmarknad brukar vara jättefin, rekommenderas. 

lisebergs julmarknad är mysig

tjolöholms slott var väldigt trevlig förra året och stämningsfullt att träffa tomten i slottet  

• littlemisstrouble

Försöker igen då. Tiger af lilja, nyfiken på Vilka finska inslag ni har på julen? Är själv av finskt påbrå och vi brukar också baka julstjärnor till jul.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!