Jag längtar till jul!!!
Varenda år kommer det in någon/några här som hatar julen och bara måste skriva om det. Gäsp
Varenda år kommer det in någon/några här som hatar julen och bara måste skriva om det. Gäsp
Namnet på tråden borde ju få en julhatare att hålla sig borta. Men man bara måste in och sprida lite negativitet i en annars positiv och trevlig tråd
Alltså egentligen. Varför INTE fuska med julmusik och fika? Man sitter ändå och grämer sig i december över att man inte hunnit gjort allt mysigt så mycket som man skulle velat.. I år tror jag banne mig jag ska bryta min egen regel om att aldrig fuska!
Eftersom jag häromdagen beslutade att lite fusk är okej, så har jag köpt en liten julmust jag ska smaska på ikväll, medan jag läser julbloggar och letar smaskiga recept
Ser också fram emot ikeas öppning men kommer inte åka dit på ett bra tag ändå.. Det lär vara knökat i början..
Åh det påminde mig om lågstadiet när det var en hel dag som var vigd till julpyssel strax innan jullovet började! Man gick från klassrum till klassrum i mindre grupper och pysslade, allt från ljusstöpning till julkortspysslande
Åhléns har i butik. Såg en plastälg till julgranen för 79 (!!!) kr.
Provade juleskum knäck idag. Uääck
Kan säga såhär, gillar man såna här kolasnören kommer man gilla juleskum knäck. Dom smakar precis likadant. Jag gillar inte kolasnören :P
Jag föredrar krämiga sillsorterna, de i klar lag får vara