Inlägg från: Koppkaka |Visa alla inlägg
  • Koppkaka

Jag längtar till jul!!!

Varenda år kommer det in någon/några här som hatar julen och bara måste skriva om det. Gäsp

• Koppkaka

Namnet på tråden borde ju få en julhatare att hålla sig borta. Men man bara måste in och sprida lite negativitet i en annars positiv och trevlig tråd

• Koppkaka

Alltså egentligen. Varför INTE fuska med julmusik och fika? Man sitter ändå och grämer sig i december över att man inte hunnit gjort allt mysigt så mycket som man skulle velat.. I år tror jag banne mig jag ska bryta min egen regel om att aldrig fuska!

• Koppkaka

Eftersom jag häromdagen beslutade att lite fusk är okej, så har jag köpt en liten julmust jag ska smaska på ikväll, medan jag läser julbloggar och letar smaskiga recept

• Koppkaka

Ser också fram emot ikeas öppning men kommer inte åka dit på ett bra tag ändå.. Det lär vara knökat i början..

• Koppkaka

Åh det påminde mig om lågstadiet när det var en hel dag som var vigd till julpyssel strax innan jullovet började! Man gick från klassrum till klassrum i mindre grupper och pysslade, allt från ljusstöpning till julkortspysslande

• Koppkaka

Kan säga såhär, gillar man såna här kolasnören kommer man gilla juleskum knäck. Dom smakar precis likadant. Jag gillar inte kolasnören :P

Leo <3 110819, 3400g och 49 cm lång <3
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!