Jag längtar till jul!!!
VildVittra skrev 2011-10-23 12:53:14 följande:
Var runt lite i går och handlade.....med hem kom en ny dörrkrans med vackert glitter och några glasunderlägg.....tänkte ta foton sen och visa....jag är nöjd med dem =)
(Man MÅSTE köpa lite nytt varje år.....det är lag på det hahhahaha)
Min man skakar bara på huvudet och påminner mig om att det finns 6 banankartonger plus annat löst i förrådet till advent och advent......
Ska nog inte berätta riktigt än om de sakerna jag kagt bud på, på Tradera då....hahhaa
Han delar inte min juldyrkan på samma sätt men han gillar när det är pyntat och fint sen....ljus överallt och varm glögg i kannan på bordet.
Funderar fram och tillbaka på detta med gran.....jag vill ju ha gran och min son med...MEN med en 1½ årig klåfingrig dotter...GÅR DET??? Hon kommer göra slarvsylta av granen på ett litet kick ju. MEN igen vill ju ha gran......svårt att bestämma mig. Min man vill inte ha nån i år säger han.....men jag kan säkert övertala honom OM vi nu ska ha en........
Gran kan man ha även om man har barn. Vi har altid haft gran även fast barnen är små. Den minsta kommer bara att vara några månader vid jul,men den äldsta är lite äldre. Han är 4 år. Men vi hade gran även när han var 1,5 år och det funkade hur bra som helst,även om han var klåfingrig. :)