Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Jag längtar till jul!!!

ESofia skrev 2018-11-27 16:56:40 följande:
    Har någon gjort som vi... Pyntat granen 
    Inte ännu men advents ljustakar, stjärnor och julgardiner är uppe.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-11-28 10:14:11 följande:
    Inte än.
    Men idag tänkte jag börja lite smått med juldukar och -gardiner.  smile1.gif
    Kanske att det kommer fram något pynt.  smile1.gif
    Det piggar upp i mörkret
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-11-28 19:04:06 följande:
    Ja,absolut!  smile1.gif Hann inte få upp allt idag,men det blir nog imorgon.  smile1.gif
    Det blev så fint med julgardinerna
  • Nandez
    Aniiee skrev 2018-11-28 21:15:04 följande:
    Ett litet udda tips till julfanatikerna som läser! 

Claus av Tony Bertauski är gratis e-bok idag på Amazon Kindle och Google Play. Jag har inte läst den, vet ingenting om den förutom det som stod i mailet:

The Christmas story no one ever tells What if Santa Claus was a courageous hero standing between his people and a sinister plot to conquer the world? Dont miss this truly inventive novel in the holiday spirit!
    Spännande
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-11-29 15:03:35 följande:
    Ja,det förstår jag.  smile1.gif Ska strax upp med mina.  smile1.gif
    Vad mysigt
  • Nandez
    BossHoss skrev 2018-11-30 08:26:53 följande:
    Igår gjorde frugan klar Tomterocken som hon jobbat på, helt sjukt va fin den blev, skall se om jag kan lägga till bild här på något sätt snart, om jag får till det, smile1.gif
    Ja, den vill vi se
  • Nandez
    ESofia skrev 2018-11-30 09:24:41 följande:
    Jaaa :). Det låter mysigt.
    De är så fint hemma här. Nu gillar jag alla slags stilar på granpynt men vi har typ 100 kulor (om inte mer) i rött, champagne, vinrött och rosé. När barnen kommer hem börjar de sjunga julsånger när de tittar på granen. De är för söta. 
    Vad gulligt
  • Nandez
    K Kalle skrev 2018-11-30 09:44:15 följande:
    Vi måste av olika skäl ha plastgran. Den vi har har hängt med ett tag och borde bytas ut. Någon som kan tipsa om en verkligt snygg och naturtrogen plastgran?
    Samma här, vi måste också ha plastgran.
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!